پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 آبان 1395 ساعت 08:08:: شناسه خبر: 7909

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری:

یکهزار و ۵۰ طرح عمرانی در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد

نیک اقبالی:در کهگیلویه و بویراحمد یک هزار و ۴۰۰ طرح نیمه تمام وجود دارد و یکهزار و ۵۰ طرح عمرانی در بخش‌های مختلف این استان در دولت تدبیر و امید اجرا شده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکهزار و ۵۰ طرح عمرانی در بخش‌های مختلف این استان در دولت تدبیر و امید اجرا شده است.

به گزارش صدای جنوب،پژمان نیک اقبالی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: پیش از شروع کار دولت یازدهم کهگیلویه و بویراحمد دارای یک هزار و ۸۶۰ طرح عمرانی نیمه تمام بود که بخش زیادی از آنها در این مدت بهره برداری شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون در کهگیلویه و بویراحمد یک هزار و ۴۰۰ طرح نیمه تمام وجود دارد تصریح کرد: ۱۰ درصد آنها در دولت تدبیر و امید کلنگ زنی شده است.
نیک اقبالی بیان کرد: برای جبران بخشی از محرومیت‌های این استان ۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال به طرح‌های اولویت دار در سفر هیات دولت اختصاص یافته است.
کهگیلویه و بویراحمد ۲۴ و ۲۵ مرداد امسال میزبان سفر هیات دولت تدبیر و امید بود.
اعتبار سفر هیات دولت بیشتر برای طرح‌های راه، کشاورزی، بهداشت و درمان، آب، ورزش، گازرسانی و دانشگاه‌های دولتی هزینه خواهد شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اعتبارات سفر هیات دولت می‌بایست در مدت ۲ سال با هدف شتاب بخشی به طرح‌های اولویت دار ۱۰۰ درصد جذب و هزینه شود.
براساس گزارش ها بهره برداری از یک هزار و ۴۵۰ پروژه در دست اجرای کهگیلویه و بویراحمد به ۲۵ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
کهگیلویه و بویراحمد با ۷۰۰ هزار نفر جمعیت در ردیف استانهای کمتر توسعه یافته قرار دارد.
تولید یک چهارم نفت و گاز کشور، داشتن ۱۰ درصد منابع آب و قرار داشتن در ردیف استانهای گردشگر پذیر و موقعیت جغرافیایی کم نظیر میان استانهای فارس، اصفهان و خوزستان از مزیت‌های اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت