پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 خرداد 1399 ساعت 15:03:: شناسه خبر: 79173

در‌خطبه‌های‌نمازجمعه‌لنده‌مطرح‌شد:

برخورد با حریم شکنان فضای مجازی از سوی دستگاه قضایی/امریکا در حال افول است

امام جمعه لنده با تبریک هفته قوه قضائیه گفت: برخورد با حریم شکنان فضای مجازی و کسانی که در حال سیاه نمایی خدمات مسئولان و انقلاب هستند که هدف شان نیز نا امید کردن آحاد جامعه است باید با قاطعیت تمام صورت پذیرد.

صدای جنوب

حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان لنده با اشاره به رعایت تقوای الهی گفت: تقوا باعث نورانیت انسان خواهد شد.

وی گفت: ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا(ع) را تبریک می گوییم و جا دارد در این ایام بحث تبین شخصیت وجودی حضرت فاطمه معصومه(س) به درستی در جامعه تبین و تشریح شود.

امام جمعه لنده تصریح کرد:روحیه مبارزاتی این حضرت همانند حضرت زینب کبری(س) است که از تاثیرگذار ترین بانوان بوده است که شهر قم به یکی از مراکز علوم دینی تبدیل شده است.

وی تاکیدکرد: ولادت با سعادت این بانوی بزرگوار مصادف شده است با روز دختر که تربیت دختران عفیف و پاکدامن مهمترین رسالت همه مادران است.

محمودی اصل گفت:دشمنان برای نابودی ایران  اصل و بنیان خانواده ها را هدف قرار داده اند که کمرنگ کردن نقش مادران و دختران و ترویج بی حیایی و بی حجابی از مهمترین توطئه‌ های دشمن است.

وی گفت: دشمن با حذف پوشش اسلامی و به لجن کشاندن خانواده ها از طریق سریال های مخرب از طریق رسانه های ماهواره ای همواره به دنبال این استراتژی هستند.

امام جمعه لنده گفت: شهادت شهید چمران به عنوان یکی از فرماندهان عالی رتبه بود که امام خمینی(ره) فرمودند مثل شهید چمران بمیرید، و باید تلاش کنیم سبک زندگی ما همانند شهدا باشد.

وی گفت: هفته قوه قضائیه یک فرصت خوب برای بیان عملکرد دستگاهی است که اول از همه باید از خودش شروع کند که باعث افتخار ملت شده است که آیت الله رئیسی ابتدا از دستگاه قضایی خود شروع کرد که از محکومیت ۶۰ قاضی گرفته تا کشاندن اکبر طبری به دادگاه و دفاع از حقوق کارگران و استیفای حقوق کارگاه های تولیدی و کاهش حساب های بانکی از ۶۰ حساب به ۶حساب که نشان از تقویت اراده پولادین برای رفع مشکلات بوده است.

محمودی اصل تاکید کرد:دفاع از حقوق مردم و برنامه ریزی برای جذب جوانان انقلابی و حرکت در مسیر بهبود معیشت مردم با حمایت از کارگاه های تولیدی و مبارزه با فساد و برخورد با حریم شکنان فضای مجازی و سیاه نمایانی که برای نا امید کردم جامعه تلاش می کنند از تلاش های قوق قضائیه است.

وی گفت: روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی و سالروز تبلیغات اسلامی که رسالت سنگین تبلیغی که بر عهده روحانیون است که باید به درستی در جامعه صورت گیرد.

امام جمعه لنده گفت: افول قدرت پوشالی آمریکا و افزایش نارضایتی ها باعث شده است که برخی از ایالات ها ادعای استقلال کردند و هرج و مرج در حال افزایش است.

وی گفت: ترامپ در سخنرانی خودش گفته است ما در سوریه به دنبال نفت آن هستیم و در سایر کشورهای نیز به دنبال ایجاد فرقه های دینی و لغو مصوبه اخراج آمریکایی ها از عراق هستند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت