پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 تیر 1399 ساعت 16:04:: شناسه خبر: 79520

تعامل دستگاه قضا و نیروی انتظامی حلّال بسیاری از معضلات کهگیلویه است

فرمانده انتظامی کهگیلویه به همراه برخی از کارکنان انتظامی به مناسبت هفته قوه قضائیه با رئیس دادگستری و دادستان این شهرستان دیدار کرد.

صدای جنوب :

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه به همراه برخی از کارکنان انتظامی به مناسبت هفته قوه قضائیه با رئیس دادگستری و دادستان این شهرستان دیدار کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس سرهنگ جهان دیماز در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و تبریک هفته قوه قضائیه به رئیس دادگستری و دادستان این شهرستان بیان کرد: هفته قوه قضائیه فرصتی است مغتنم برای تکریم تلاش خالصانه و قشر خدوم و متعهد در دستگاه قضا و به ویژه تجلیل و پاسداشت یاد و خاطره شهید مظلوم دکتر بهشتی و شهیدان والا مقام این عرصه که با نثار خون پاک خویش ، اسلام و انقلاب اسلامی را بیمه کردند.
وی افزود‌: نیروی انتظامی هم چون گذشته در برقراری نظم وامنیت و همچنین جلو گیری از جراِئم شهرستان در کنار دستگاه بوده و با این تعاملات و همکاری های که فی مابین دستگاه قضا و نیروی انتظامی هست هر گونه مشکل و موارد خاصی را حل فصل می نماید.
در ادامه این گزارش
دکتر مجید کرمی رئیس دادگستری شهرستان کهگییلویه با تقدیر و تشکر از فرمانده انتظامی و عرض تبریک به مناسبت انتخاب چندین مرحله بعنوان فرمانده برتر ناجا گفت : هفته قوه قضائیه تنها متعلق به دادگستری و قوه قضائیه نمی باشد و از وظایف ذاتی این قوه اجرای عدالت بوده لذا به همین خاطر دکتر شهید بهشتی نمونه بارز مجری واقعی احقاق حق و اجرای عدالت بوده است.
ایشان در پایان بیان داشت: کارکنان نیروی انتظامی شهرستان بیشترین همکاری را با قوه قضائیه داشته و دارند و این تعامل میان دستگاه قضا وانتظامی می تواند خیلی از معضلات را حل نمایید.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت