پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 تیر 1399 ساعت 09:04:: شناسه خبر: 79599

مهدی روشنفکر در واکنش به آتش سوزی جنگل های لوداب: جنگل ها میراث طبیعی است / انتظار میرود تلاش بیشتری برای اطفای حریق صورت گیرد

به گزارش خبرنگار صدای جنوب از یاسوج نماینده سه شهرستان کهگیلویه و بویراحمد از لزوم استفاده از همه ظرفیت‌ها جهت اطفای آتش‌سوزی جنگل‌های لوداب تاکید کرد.  لزوم  استفاده از همه ظرفیت‌ها جهت اطفای آتش‌سوزی جنگل‌های لوداب/تماس تلفنی روشنفکر با معاون رئیس‌جمهور مهدی روشنفکر عصر امروز در  گفتگو با خبرنگار صدای جنوب با اشاره به آتش […]

به گزارش خبرنگار صدای جنوب از یاسوج نماینده سه شهرستان کهگیلویه و بویراحمد از لزوم استفاده از همه ظرفیت‌ها جهت اطفای آتش‌سوزی جنگل‌های لوداب تاکید کرد.
 لزوم  استفاده از همه ظرفیت‌ها جهت اطفای آتش‌سوزی جنگل‌های لوداب/تماس تلفنی روشنفکر با معاون رئیس‌جمهور
مهدی روشنفکر عصر امروز در  گفتگو با خبرنگار صدای جنوب با اشاره به آتش سوزی‌های اخیر در جنگل‌های استان اظهار کرد: این که کمبود امکانات و نیرو وجود دارد همه به آن واقفیم و در این راستا تلاش همه مجموعه استان از استاندار گرفته تا نمایندگان مجلس برای تجهیز کهگیلویه و بویراحمد به امکانات اطفای حریق است.

وی با بیان اینکه کمبود امکانات و ادوات نباید موجب کم کاری و دست روی دست گذاشتن شود تا میراث طبیعی استان در آتش کم کاری و سهل‌انگاری بسوزد افزود: هر دستگاهی وظایفی بر عهده دارد و فرماندهی میدان در اختیار مدیریت بحران و اداره‌کل منابع طبیعی است و باید در چنین مواقعی سلیقه به خرج داده و از کمترین نیروها و امکانات بیشترین بهره را ببرند.

نماینده مردم سه شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی گفت: از متولیان امر به خصوص مدیریت بحران و اداره‌کل منابع طبیعی استان انتظار می‌رود که نسبت به آتش‌سوزی در جنگل‌ لوداب تلاش و سرعت عمل بیشتری داشته باشند زیرا همه جنگل‌های استان میراث طبیعی است و متعلق به همه مردم کهگیلویه و و بویراحمد است.

وی با بیان اینکه آتش‌سوزی در جنگل لوداب در مقیاس آتش‌سوزی خائیز و حتی گسترده تر از آن گزارش شده است افزود: همه باید برای جلوگیری از چنین وضعیتی از تمام توان خود استفاده کنیم.

روشنفکر در ادامه از نیروهای مردمی و مجموعه تشکل‌های غیر دولتی خواست تا در چنین مواقعی برای حفظ این میراث گران‌بها همچون گذشته پای کار باشند چرا که برای حفظ آن جوانان برومندی همچون البرز زارعی جان خود را فدا کردند.

وی با بیان این که در همین خصوص امروز به صورت تلفنی با رئیس سازمان جنگل‌ها گفت‌وگو کرده اظهار کرد: مسوولان منابع طبیعی استان باید به دلیل گستردگی و حجم بالای آتش سوزی و برای کمک گرفتن از مرکز موضوع را به سازمان مرکزی جنگل‌ها گزارش می‌کردند.

روشنفکر از تماس تلفنی خود با امیری معاون رئیس‌جمهور در همین خصوص خبر داد و گفت: از همه ظرفیت و توان خود برای پیشگیری و جلوگیری از آتش سوزی در جنگل‌های منطقه استفاده خواهیم کرد.

** خبرنگار ربیعی**

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت