پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 تیر 1399 ساعت 14:04:: شناسه خبر: 79663

امام جمعه یاسوج :

بازار استان افسارگسیخته و چموش در حال حرکت است

امام جمعه یاسوج گفت: بازار استان افسارگسیخته و چموش در حال حرکت است و قیمت‌ها به دلخواه افراد تعیین می‌شود و هر کسی هر قیمتی به دلخواه می‌خواهد اجناس را عرضه می‌کنند که همه باید به هم رحم کنیم.

صدای جنوب :

آیت‌الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج گفت: ۷ تیر روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه نام‌گذاری شده و بیش از ۲۰۰ امامزاده در استان مدفون است که مایه افتخار برای مردم استان به شمار می‌رود.

 

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این بزرگواران همواره مورد تکریم مردم استان بوده و هستند، افزود: به برکت حضور آنها در کشور حدود یک سوم جمعیت استان سادات هستند.

 

وی به شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و یاران امام و انقلاب در هفتم تیر اشاره کرد و گفت: این حادثه تلخ در سال ۶۰ توسط گروهک منافقین انجام شد. سالروز شهادت این عزیزان به‌نام هفته قوه قضاییه نام‌گذاری شده که تلاش مسوولان دستگاه قضا برای اجرای عدالت و مبارزه با ظلم و فساد قابل تقدیر است.

 

حسینی با بیان اینکه قضاوت امر مهم و حیاتی بوده و جایگاه رفیعی در دین اسلام دارد، عنوان کرد: قوه قضاییه یکی از سه رکن نظام است که زیر نظر ولی‌فقیه اداره می‌شود و اگر قوه قضاییه در کشور نبود تعدی و تجاوز به حقوق مردم و بیت‌المال افزایش می‌یافت لذا وظیفه دستگاه قضا خطیر و سنگین است.

 

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بیان کرد: اگر در جامعه تبعیض و بی‌عدالتی و فساد رواج داشته باشد آن جامعه نابود می‌شود.

 

حسینی با اشاره به وجود ظرفیت‌های گسترده در کشور و استان، افزود: عده‌ای سودجو و فرصت‌طلب این ظرفیت‌ها را چپاول و زمین‌گیر کرده‌اند، این افراد مراکز تولید و اشتغال را برای استفاده خود در اختیار گرفته‌اند که برخورد سختی با آنها خواهد شد.در استان هم تاکنون برخوردهای خوبی شده است و اگر بیت‌المال را بازنگرداند آبروی آنها خواهد رفت.

 

حسینی در بخش دوم سخنان خود با اشاره به گرانی در بازار استان گفت: گرانی در بازار استان به ویژه در بحث مسکن سرسام‌آور و کمرشکن است که مسوولان امر باید برای رفع این مشکل چاره‌اندیشی کنند.

 

امام جمعه یاسوج گفت: بازار استان افسارگسیخته و چموش در حال حرکت است و قیمت‌ها به دلخواه افراد تعیین می‌شود و هر کسی هر قیمتی به دلخواه می‌خواهد اجناس را عرضه می‌کنند که همه باید به هم رحم کنیم.

 

حسینی بیان کرد: تحریم دشمنان از یک سو فشار را بر مردم زیاد کرده که در این شرایط باید با دلسوزی و رحم و داشتن انصاف به همدیگر این فشار را کم کنیم اما متاسفانه عده‌ای اینگونه نیستند.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به شیوع کرونا گفت: بهداشت رعایت و مراسمات عروسی و ترحیم با ازدحام جمعیت نباشد. فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت شود تا بیماری هر چه سریعتر کنترل و از بین برود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت