پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 تیر 1399 ساعت 16:04:: شناسه خبر: 79683

با اخلالگران بازار مرغ در استان کهگیلویه و بویراحمد برخورد می شود

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان از برخورد قانونی با اخلالگران بازار مرغ در استان خبر داد.

صدای جنوب :

مدیرکل تعزیرات حکومتی در ارتباط زنده تلویزیونی شبکه خبر دنا از برخورد قاطع با اخلالگران بازار مرغ خبر داد و بیان کرد هر گونه امتناع مرغداران از عرضه مرغ به کشتارگاه به مثابه احتکار است و با افراد خاطی برخورد قانونی می شود،

براتعلی صالحی افزود: بر اساس ماده ۱۱ قانون تعزیرات حکومتی ، عدم عرضه، مشمول احتکار و اخلال در نظام اقتصادی کشور است و با برخورد قانونی تعزیرات حکومتی مواجه میشود با توجه نیاز بازار، ضرورت تزریق مرغ بر بازار محسوس است و نگهداری کالا به صورت عمده و امتناع از عرضه آن با ۷۰ درصد جریمه بر مبنای قیمت کالا خواهد شد.

وی از مرغداران خواست که مرغ را با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار در اختیار اتحادیه و کشتارگاه قرار دهد و از افزایش قیمت به صورت خودسرانه امتناع کنند زیرا این کار تخلف است و مشمول برخورد قانونی خواهد شد.

صالحی تاکید کرد: ملاک قیمت مرغ اعلام رسمی از سوی ستاد تنظیم بازار کشور است و تعزیرات حکومتی با افزایش هر گونه افزایش خود سرانه برخورد قانونی انجام خواهد داد.

صالحی بیان داشت؛ با توجه به نشست دادستانی و تعزیرات حکومتی در جهت تنظیم بازار و جلوگیری از الحاق در حق مردم مقرر شد هر واحد متخلف در صورت تخلف بلافاصله تعطیل و بر سر درب مغازه پلاکارد نصب گردد البته این مجازات خارج از مجازات مقرر قانونی است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت