پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 تیر 1399 ساعت 13:04:: شناسه خبر: 79740

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون زیلایی نباید نماد مظلومیت و محرومیت باشد/خبرهای خوش روشنفکر برای توسعه زیلایی

به گزارش خبرنگار  صدای  جنوب از یاسوج، مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در اولین تعطیلات رسمی مجلس به دیدار مردم بخش کمتربرخوردار زیلایی رفت و در سفری دو روزه از نزدیک با مردم این بخش گفت‌وگو کرد تا مشکلات و نارسایی‌های منطقه را از زبان آنان بشنود. هدف از سفر به […]

به گزارش خبرنگار  صدای  جنوب از یاسوج، مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در اولین تعطیلات رسمی مجلس به دیدار مردم بخش کمتربرخوردار زیلایی رفت و در سفری دو روزه از نزدیک با مردم این بخش گفت‌وگو کرد تا مشکلات و نارسایی‌های منطقه را از زبان آنان بشنود.

هدف از سفر به زیلایی را کلنگ زنی دبیرستان ۶ کلاسه دخترانه ماشمی علیا و دیدار با مردم منطقه عنوان کرد و افزود: این پروژه با اعتباری افزون بر ۲۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه زیلایی ۷۲ قهرمان خود را تقدیم نظام و انقلاب کرد و گفت: در تمامی عرصه‌ها مردم این دیار ولایتمداری و وفاداری خود به آرمان‌های انقلاب را اثبات کرده‌اند و نباید در این مناطق بعد از ۴ دهه هنوز مردم مطالبه زیرساخت‌ها و امکانات اولیه را داشته باشند.

روشنفکر با تقدیر از تلاش و پیگیری مسئولان و نمایندگان مردم در  ادوار مختلف مجلس برای رفع محرومیت در بخش زیلایی، ابراز کرد: در ۴ دهه اخیر به میمنت انقلاب اسلامی خدمات خوبی در مناطق مختلف از جمله بخش زیلایی ارائه شده ولی هنوز چهره محرومیت و مظلومیت از زیلایی رخ بر نبسته است.

وی با اشاره به اینکه گازرسانی به بخش زیلایی در مرحله انتخاب پیمانکار است، ادامه داد: عملیات اجرایی این پروژه با اعتباری افزون‌بر ۵۶۰ میلیارد ریال در آینده‌ای نچندان دور اجرایی می‌شود.

وی تاکید کرد: یکی از مهمترین خواسته‌های مردم بخش زیلایی احداث جاده ارتباطی و بهره مندی از اینترنت پرسرعت بوده که امیدوارم مسئولان و متولیان امر در این زمینه تدبیری کنند و امیدوارم تا پایان امسال تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان از اینترنت پرسرعت برخوردار شوند.

نماینده مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بخشداری زیلایی بزودی با حضور مسئولان و مردم افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه انسان محور توسعه است و نباید دیگر واژه محرومیت را برای بخش زیلایی با داشتن جوانان توسعه یافته و تحصیل‌کرده بکار برد، ادامه داد: زیلایی نباید نماد مظلومیت ومحرومیت باشد،زیلایی سرمایه انسانی شایسته‌ای دارد که با همت آنها می‌شود مشکلات را مرتفع کرد زیرا با داشتن این سرمایه‌ها امکان شکوفا کردن منطقه وجود دارد.

روشنفکر خواستار تمرکز بر توسعه و شکوفایی ظرفیت توسعه دامداری و مشاغل خانگی در زیلایی شد و افزود: بانک‌های عامل با حمایت از مشاغل زودبازده و خرد در زیلایی می‌توانند به ایجاد اشتغال در منطقه کمک کنند

**خبرنگار ربیعی**

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت