پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 تیر 1399 ساعت 10:04:: شناسه خبر: 79830

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی و فعالیت تالارهای پذیرایی منوط به رعایت پروتکل های بهداشتی و تایید کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی

به گزارش  خبرنگار صدای جنوب   از یاسوج، حسین کلانتری در نشست استانی ستاد کرونا، اظهار داشت: شهرداری‌های ۱۸ گانه و دهیاری‌های استان ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند. استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کارکنان دستگاه‌‌ها به هیچ عنوان بدون ماسک اجازه ورود به محل کار خود را ندارند، تاکید کرد: در خصوص […]

به گزارش  خبرنگار صدای جنوب   از یاسوج، حسین کلانتری در نشست استانی ستاد کرونا، اظهار داشت: شهرداری‌های ۱۸ گانه و دهیاری‌های استان ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کارکنان دستگاه‌‌ها به هیچ عنوان بدون ماسک اجازه ورود به محل کار خود را ندارند، تاکید کرد: در خصوص مراجعه کنندگان نیز باید دستگاه‌‌ها در میز خدمت تمامی درخواست‌ها را پاسخ دهند و در صورت لزوم آنان هنگام ورود به هر نهادی نیز باید ماسک استفاده کنند.

وی خطاب به معاون سیاسی، گفت: از ظرفیت سازمان های مردم نهاد برای مقابله با کرونا استفاده کنید.

مقام ارشد اجرایی استان تصریح کرد: بازگشایی تالارهای پذیرایی در استان منوط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تایید کارشناسان حوزه علوم پزشکی است.

وی بیان کرد: هیچگونه فراخوان و پیامکی در خصوص برگزاری مراسم تشییع، خاکسپاری و ترحیم صادر نشود و این آئین ها با حضور حداقل افراد و حفظ فاصله اجتماعی برگزار شود.

کلانتری تاکید کرد: مسئول رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ابلاغی در تمامی سازمان ها مقام ارشد آن نهاد است.

مقام ارشد اجرایی استان در بخش دیگری از سخنانش، اظهار داشت: یک تیم اعزامی میزان و نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دستگاه‌های اجرایی را رصد می‌کند.

وی افزود: یکی از ملاک‌های ارزیابی ما در جشنواره شهید رجایی رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تایید دانشگاه علوم پزشکی در این خصوص است.

**ربیعی**

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت