پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 تیر 1399 ساعت 13:04:: شناسه خبر: 79883

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد :کشف یک محموله بزرگ سیگار قاچاق در بازار مرکز استان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف یک محموله بزرگ سیگار قاچاق در بازار مرکز استان خبر داد. به گزارش خبرنگار صدای جنوب  به نقل از  روابط عمومی تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد: براتعلی صالحی مدیر کل تعزیرات استان اظهار کرد: روز گذشته خبری مبنی بر اینکه فردی در انبار مغازه ای واقع […]

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف یک محموله بزرگ سیگار قاچاق در بازار مرکز استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار صدای جنوب  به نقل از  روابط عمومی تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد: براتعلی صالحی مدیر کل تعزیرات استان اظهار کرد: روز گذشته خبری مبنی بر اینکه فردی در انبار مغازه ای واقع در مرکز شهر یاسوج مقدار فراوانی سیگارهای قاچاق دپو و مشغول به خرید و فروش کالای قاچاق است دریافت شد و تیمی از شعبه قاچاق کالا و ارز و قاضی تعزیرات حکومتی، و مامورین پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز، و مامورین یگان امداد نیروی انتظامی، را به نشانی اعلامی اعزام و مسیولیت پرونده را برعهده گرفتند.

وی با بیان اینکه: در تحقیقات مشخص شد که خبر صحت دارد افزود: با هماهنگی قضائی تیم عملیات این پایگاه برای دستگیری متهم و بازرسی از محل دپوی محموله قاچاق به نشانی اعزام شدند.
این مقام افزود: در یک عملیات پلیسی متهم را در مغازه اش دستگیر کردند و در بازرسی از انبار مقادیر فراوانی سیگار قاچاق که فاقد و مجوزهای گمرکی بود کشف گردید و پرونده تشکیل و به شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

وی تاکید کرد: هر واحد صنفی که کالای قاچاق را خریداری و به بازار عرضه کند با برخورد قانونی مواجه خواهد شد.

**ربیعی**

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت