پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 تیر 1399 ساعت 18:04:: شناسه خبر: 79921

گزارش صدای جنوب از حضور کاروان زیر سایه خورشید در دهدشت

آیین غبار روبی گلزار شهدا در دهدشت باحضور کاروان زیر سایه خورشید برگزار وتوسط خادمان امام رئوف شیعیان بااهدای گل نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام شد.

صدای جنوب:

آیین غبار روبی گلزار شهدا در دهدشت باحضور کاروان زیر سایه خورشید برگزار وتوسط خادمان امام رئوف شیعیان بااهدای گل نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام شد.
این کاروان سپس دردفتر امام جمعه دهدشت حضوریافت و نشان ارادت به حضرت امام رضا علیه السلام رابه وی اعطانمودند.
تقدیر از گروه‌های جهادی اطفای حریق، فرمانده سپاه ونیروی انتظامی وهمچنین مدافعان حرم کهگیلویه ازدیگر برنامه ها بود.

در ادامه کاروان زیر سایه خورشید حامل پرچم امام رضا(ع) امروز در میان مدافعین سلامت در بیمارستان امام خمینی(ره) حضور پیدا کردند و از مجموعه بهداشت و درمان در مقابله با ویروس کرونا تقدیر  کردند.

 

مدیر شبکه شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه در این مراسم معنوی ضمن عرض خیر مقدم خدمت خادمان بارگاه امام رضا(ع) تصریح کرد: در سال گذشته و در ابتدای شروع خدمت در مدیریت مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه، افتخار استقبال و زیارت پرچم رضوی در همین بیمارستان را داشتم و تمام توفیقات بدست آمده را در شبکه بهداشت و درمان مرهون عنایت ویژه امام رضا(ع) می دانم و حضور خادمان و پرچم رضوی در این بحران کرونا و موجهه با این ویروس منحوس را موجب دلگرمی و قوت قلب همه مجموعه خواهد بود.

 

دکتر محمد طاهر طیب زادگان در ادامه گفت: امید است که عنایات ویژه علی بن موسی الرضا(ع) در این شرایط حساس مشمول همه مدافعین سلامت باشد و هر چه زودتر این ویروس منحوس برچیده شود و حضور خدام و پرچم مقدس امام رضا(ع) برای همه ما در این بیمارستان میمون و مبارک باشد.

 

گفتنی است در دیدار معنوی خادمان آستان قدس رضوی از مدافعین سلامت در بیمارستان تقدیر و تشکر کردند و نشان خادمی امام رضا(ع) را به دکتر محمد طاهر طیب زادگان مدیر شبکه بهداشت و درمان اهداء کردند.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت