پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 تیر 1399 ساعت 13:04:: شناسه خبر: 80035

سینره» برند ماندگار در ایران، گمنام در یاسوج!؟/ مسوولانی که در معرفی ظرفیت‌ها ناتوان‌اند

به گزارش  خبرنگار  صدای جنوب از یاسوج از استان کهگیلویه و بویراحمد به نام استان طبیعت و مواهب خدادادی یاد می‌کنند استانی که هر چه دارد اول از همه به برکت نعمت‌های خداوندی و سپس برکات بیش از ۴۰ ساله نظام جمهوری اسلامی است که موجب رفع محرومیت‌های بزرگ در این استان شده اما به دلیل […]

به گزارش  خبرنگار  صدای جنوب از یاسوج از استان کهگیلویه و بویراحمد به نام استان طبیعت و مواهب خدادادی یاد می‌کنند استانی که هر چه دارد اول از همه به برکت نعمت‌های خداوندی و سپس برکات بیش از ۴۰ ساله نظام جمهوری اسلامی است که موجب رفع محرومیت‌های بزرگ در این استان شده اما به دلیل محرومیت تاریخی و مضاعف هنوز چاه محرومیت در استان تا پر شدن کامل راه دور و درازی دارد.

سینره نامی بزرگ و باکیفیت در خانه هر ایرانی

استانی که با داشتن این همه مواهب الهی متاسفانه حرکت کمتری برای فقر زدایی و رفع محرومیت در آن توسط مدیران و دست اندرکاران صورت گرفته و نتوانسته‌ا‌ند این همه اعتباراتی را که جمهوری اسلامی در طول سال‌ها به استان گسیل داشته در حوزه تولید و اشتغال به نحو مطلوب هزینه کنند و نتیجه آن بیکاری و محرومیت در استان به رغم همه داشته‌ها و ظرفیت‌هاست.

اما به جز اینکه نتوانسته‌ایم نیروی کار با استعداد و خلاق استان خود را به حرکت درآوریم از سوی دیگر باز هم نتوانسته‌ایم همین اندک ظرفیتی که در استان داریم حفظ کرده و یاور و همکار باشیم که یکی از این ظرفیت‌های بزرگ شرکت تولیدی سینره برند مواد بهداشتی و آرایشی کشور است و هنوز خیلی‌ها نمی‌دانند محصولات سینره در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج تولید می‌شود و دلیل اصلی هم بی‌توجهی مسوولان استان به تولید و اشتغال و صادرات است که هر روز درجا می‌زنیم.

به همین منظور ساعتی را برای گفت‌وگو با مدیر کارخانه طبیعت زنده دکتر سید روح‌الله تقی‌زاده به این واحد تولیدی رفتیم تا از نزدیک با عملکرد و اقدامات سینره به خصوص در ایام سخت کرونایی بیشتر آشنا شویم

نهایت کیفیت در کارخانه طبیعت زنده

تقی‌زاده می‌گوید که اگر سینره در ایران و منطقه و حتی جهان اسمی پیدا کرده به خاطر اهمیتی است که به موضوع کیفیت داده می‌شود و این کیفیت هم از دو راه حاصل شده یکی آموزش همیشگی نیروی کار و دیگری استفاده دائمی از مواد اولیه با کیفیت و هیچگاه سعی نکرده‌ایم با استفاده از مواد بی‌کیفیت مشتریان خود را فریب دهیم.

مدیر کارخانه سینره به عنوان برند مواد آرایشی و بهداشتی در کشور می‌گوید که اکنون نیروی حاضر در این واحد تولیدی در سطح بالایی از توان و دانش تولید قرار دارند و تکنولوژی تولید دائم در حال به روز شدن است و در این واحد تولیدی هرگز به روش سنتی و منسوخ شده تولید نمی‌کنیم بلکه مدام با صنعت روز دنیا در حوزه تولید مواد بهداشتی و آرایشی خود را مطابقت می‌دهیم

 کاری کارستان از کارخانه طبیعت زنده در ایران

تقی‌زاده به یکی دیگر از کارهای مهم در واحد تولیدی سینره اشاره می‌کند که ظرفیت تولید نسبت به سال ۹۸ امسال ۵۰ درصد افزایش داشته و توسعه محصول هم داشته‌ایم که در حال حاضر ۱۷۰ تا ۱۸۰ محصول مختلف تولید می‌کنیم.

وی به محصول استراتژیک که بعد از شیوع کرونا در ک     شور توسط این واحد تولیدی در دستور کار قرار گرفت اشاره کرد و گفت: با یک کار جهادی و ظرف ۳ تا ۴ روز یک کار بزرگ که به ماه‌ها زمان نیاز داشت را آغاز کردیم و ظرفیتی غیر قابل تصور در این واحد تولیدی در زمینه ژل مورد نیاز ضد عفونی کرونا محقق شد که در کل کشور بی‌نظیر بود.

این مدیر واحد تولیدی در پاسخ به این سوال که چرا ژل ضد عفونی کننده تولیدی شرکت سینره را با همین نام وارد بازار نکردید گفت: در تجارت یکی از زمینه‌های موفق برندسازی است که هدف ما از نام درماکلین همین بوده است.

وی با بیان اینکه در کل کشور کارهایی از این دست صورت گرفته اما کار شرکت سینره بی‌نظیر و بی‌بدیل بوده است افزود: از روزی که خط تولید درماکلین راه افتاده تا الان ۲ میلیون عدد ژل ۵۰۰ میلی تولید کرده‌ایم که کاری بی‌نظیر در کشور به شمار می‌رود.

تقی‌زاده این کار را از آن جهت بی‌نظیر دانست که در همه جا حداکثر بسته بندی به صورت ۵۰ میلی بوده اما برای این که خانواده‌ها در مصرف ژل با مشکل مواجه نشوند و فرهنگ سازی شود که تا مدت زیادی ژل در دسترس خانواده‌ها باشد ژل ۵۰۰ میلی تهیه و در اختیار مردم گذاشتیم.

وی با تاکید بر اینکه این راه‌‌اندازی خط تولید ژل هیچ نفعی برای سینره نداشته اما اقدامی بزرگ و جهادی در راه خدمت به مردم ایران بوده است افزود: با راه اندازی خط تولید ژل کار پرسنل ما شبانه‌روزی و فرسایشی شد و نیرو و توان ما به جای تولید محصولات آرایشی و بهداشتی در این راه مصروف شد اما خوشحالیم که برای سلامتی مردم و مقابله با کرونا اقدامی انجام داده‌ایم که در نوع خود بی‌نظیر است.

از  نبود کارخانه تولید کارتن‌ در یاسوج تا قطعی روزانه برق

رئیس کارخانه طبیعت زنده که تولید کننده مواد آرایشی و بهداشتی با برند سینره است در پاسخ به این سوال که آیا مسوولان استانی با شما همکاری لازم را در راستای تامین نقدینگی دارند اظهار کرد: ما یک واحد تولیدی با نظم هستیم و خواهان امتیازات خارج از عرف و قانون نیستیم.

تقی‌زاده می‌گوید که مسوولان استان باید کمک کنند برای مثال کارخانه کارتن سازی در استان راه‌ا‌ندازی کنند که هم تولید و اشتغال برای استان ایجاد شود هم نیاز شرکت‌هایی مثل ما که روزانه به ۲ کامیون کارتن نیاز داریم برآورده شود.

وی با توصیه به شرکت‌های خدمات‌رسان از جمله برق برای رفع برخی از مشکلات گفت: متاسفانه روزانه در تابستان تا چندین ساعت قطعی برق داریم که همین روی کار ما اثر می‌گذارد و انتظار است که این مشکل افت ولتاژ و قطعی برق گرفته شود تا روی تولید اثر سوء نگذارد در حالی که ما همواره بهترین و خوش حساب‌ترین مشتری شرکت‌های خدمات‌رسان مثل برق بوده‌ایم و هیچ بدهکاری به دستگاهی نداریم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا تبلیغی برای سینره نمی‌شود و مردم کشور هنوز نمی‌دانند که چنین برندی در شهر یاسوج است افزود: خود ما هم به این موضوع واقف هستیم چرا که وقتی مسافر و گردشگری وارد مرکز استان می‌شود باید بداند که محصول سینره که در همه خانه‌های مورد استفاده قرار می‌گیرد در این شهر ساخته می‌شود و این خود تبلیغی برای معرفی شهر یاسوج می شود.

تقی‌زاده در پاسخ به این سوال که شما چرا برای کار برنامه‌ای و همایشی و جشنواره‌ای جهت معرفی بهتر و بیشتر سینره و شهر یاسوج برگزار نمی‌کنید این را وظیفه مسوولان استانی دانست که باید برای معرفی شهر خود از هر ظرفیتی استفاده کنند اما تاکنون چنین اقدامی انجام نشده است.

به گزارش فارس؛ در سال‌های اخیر ظرفیت‌های خوبی برای معرفی هر چه بیشتر استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج وجود داشته اما هرگز از آن برای معرفی استان و یاسوج استفاده نشده است روزگاری تیم فوتبال شهرداری یاسوج معرف این شهر بود و در یک دهه اخیر محصول تولیدی سینره یکی دیگر از قابلیت‌های بالا برای معرفی این دیار بوده است که نتوانسته‌ایم از چنین نام بزرگ و برند قابل توجهی، استفاده لازم را ببریم.

 

**ربیعی**

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت