پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 تیر 1399 ساعت 16:04:: شناسه خبر: 80060

فرمانده سپاه ناحیه لنده خبر داد:

مراسم رونمایی از کتاب «نـــاگفـــته های ثــــانی» زندگینامه شهید محمد سهرابی ثانی، با حضور سردار حکمتیان فرمانده محترم تیپ ۴۸ فتح در هفته آینده

فرمانده سپاه ناحیه لنده از مراسم رونمایی از کتاب ناگفته های ثانی ( شهید محمد سهرابی ثانی) با حضور سردار حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح در هفته آتی خبر داد.

صدای جنوب

سرگرد پاسدار اسفندیار مختاری فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج لنده در گفتگو با خبرنگار صدای جنوب با بیان اینکه کارهای چاپ کتاب ناگفته‌های ثانی، روایت زندگینامه شهید محمد سهرابی‌ثانی، در انتشارات ستاد کنگره شهدای سپاه فتح استان به پایان رسیده، از برگزاری مراسم رونمایی آن خبر دادند.

اسفندیار مختاری با بیان این فرمایش رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) که:«باید یاد حقیقت و خاطره‌ شهادت را در مقابل طوفان تبلیغات دشمن، زنده نگه داشت.» از همه فعالان عرصه ی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تقدیر و تشکر کرده است.

ایشان با اشاره به ضرورت تبیین روحیه ایثار و شهادت در جامعه برای نسل های جدید انقلاب و هویت افزایی و الگوسازی برای این نسل، پیرو فرمایش رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) که فرمودند:« گاهی رنج و زحمت زنده نگه داشتن خون شهید، از خود شهادت، کمتر نیست» از تمام هنرمندان، نویسندگان و قلم به دستان عزیز برای الگوسازی و به تصویر کشاندن هنر واقعی این بزرگواران که در نهایت شهامت و شجاعت جان خود را برای سرافرازی و سربلندی کشور و ارزش های معنوی هدیه کردند، دعوت به فعالیت نموده است.

بدیهی است که سیره مردانی با چنین ویژگی ها و رشادت هایی که در مقاطع مختلف، از مرزهای جغرافیایی و معنوی کشورمان دفاع کرده اند، بهترین فرصت و محتوا برای کارهای ادبی و هنری و بهترین الگوی سبک زندگی هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده تصریح کرد:این کتاب توسط جمعی از نویسندگان شهرستان لنده و به همت فرهنگی هنری و قسمت حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه ناحیه لنده با نام «ناگفته های ثانی» شامل خاطرات و سیره ی این شهید همام جمع آوری گشته و در انتشارات ستاد کنگره شهدای سپاه فتح به چاپ رسیده و إن شاءالله طی هفته آتی با حضور خانواده محترم شهدا، سردار حکمتیان، فرمانده محترم تیپ ۴۸ فتح، اقشار و مسئولین عزیز شهرستانی رونمایی خواهد شد .

پاسدار شهید محمد سهرابی ثانی از شهدای شهر لنده میباشد که در تاریخ ۱۳۹۰/۶/۱۳ در حملات تروریستی گروهک پژاک در تپه های جاسوسان به فیض شهادت نائل آمد و آرامگاه ایشان در شهرک سرآسیاب لنده می‌باشد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت