پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 تیر 1399 ساعت 00:04:: شناسه خبر: 80103

در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا انجام شد؛

بازدید سرزده معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار از ادارات کهگیلویه و بویراحمد 

در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار از ادارات کهگیلویه و بویراحمد بازدید کرد.

صدای جنوب :

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: حسب تاکید استاندار محترم و در راستای مصوبات ستاد مقابله با کرونا، اکیپ‌ هایی متشکل از استانداری و معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، به صورت سرزده از ادارات بازرسی خواهند کرد و در صورتی که ارگانی دستور العمل‌ های ستاد مقابله با کرونا را رعایت نکند تذکرات لازم داده خواهد شد تا روند اصلاح شود و دستور العمل‌ ها براساس مصوبات ملی و استانی اجرایی شود.

آذر صفایی نیا در نخستین بازدید از اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند از شهرداری یاسوج بازدید کرد.

 

وی در حاشیه این بازدید با اشاره به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت: همه ادارات با توجه به شیوع کرونا ویروس موظف به رعایت پروتکل‌ های بهداشتی هستند.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی تا کنون با تمام توان هم در حوزه درمان و هم در حوزه بهداشت محیطی برای مدیریت این بیماری اقدامات خوب و اثر گذاری داشته است و از این پس هم عملکرد همه دستگاه‌ های دولتی در این حوزه را رصد می نماید.

وی بیان کرد: هدف از این بازدید‌ها، ارزیابی رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات دولتی و آگاهی از مشکلات است.

 

صفایی نیا تصریح کرد: استانداری بازدید‌های سرزده از ادارات را در راستای ارتقای سلامت کارکنان ،صیانت از حقوق شهروندی و رعایت دستور العمل های ستاد ملی کرونا در دستور کار خود قرار داده است.

معاون استاندار با تاکید بر اینکه کارکنان دستگاه های اجرایی، بانک ها و نهادهای استان موظف به استفاده از ماسک در زمان حضور در محل کار هستند، گفت: به منظور سلامت همگان ،از ورود ارباب رجوع، بدون ماسک به ادارات استان جلوگیری به عمل می آید و شایسته است همه هم استانی های عزیز ،در این امر بسیار مهم ما را یاری نمایند.

صفایی نیا از شهروندان خواست تا به توصیه‌ های ستاد ملی کرونا عمل کنند، فاصله‌های اجتماعی را جدی بگیرند و از شرکت در اجتماعات و ایجاد ازدحادم در شهر  و بازار خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: این بازدید ها ادامه دارد و مدیران دستگاه های اجرایی مسئول رعایت کلیه دستور العمل های بهداشتی در دستگاه ذیربط خواهند بود.

 

گفتنی است مسئولان علوم پزشکی یاسوج، آذر صفایی نیا را در این بازدیدها همراهی کردند.

لازم به ذکر است صفایی نیا پس از شهرداری یاسوج از اداره کل دامپزشکی و چند بانک استان بازدید کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت