پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 تیر 1399 ساعت 14:04:: شناسه خبر: 80137

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

اختصاص ۵۵۰میلیارد تومان به پتروشیمی دهدشت/تامین صددرصدی اعتبار مورد نیاز طرح آهک هیدراته چرام/فاز دوم کارخانه آجر دهدشت به بهره برداری می رسد

معاون طرح و برنامه وزیر صمت از برخی پروژه های استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید کرد.

صدای جنوب :

معاون طرح و برنامه وزیر صنعت معدن و تجارت در بازدید ازطرح های اقتصادی کهگیلویه بزرگ از پیگیری شبانه روزی معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد قدردانی کرد.

به گزارش صدای جنوب،.سعید زرندی گفت:صمیمی دوست همواره پیگیر مشکلات است و توجه همیشگی وی سبب می شود تا مادرمجموعه وزارت صمت پروژه های ابن استان را دراولویت بگذاریم.

 

دراین بازدید که عصرپنجشنبه انجام شد معاون  اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گفت وگو باصدای جنوب هدف از سفر معاون وزیر صمت را  شتاب  بخشیدن به روند اجرایی طرح‌های صنعتی دانست که از آنها بازدید شد.

صمیمی دوست گفت:معاون وزیر صمت برای حصول نتیجه بهتر چندنفر از مدیران کل مجموعه این وزارت را به همراه داشت وخوشبختانه تمامی  درخواست های سرمایه گذاران ومدیران پروژه ها شنیده شد که امیدواریم  علیرغم مشکلات سخت اقتصادی درروزهای آینده نتایج این سفر محقق و مصوبات اجرایی گردد.

وی بیان کرد:به پیشرفت منطقه و بهره‌برداری کامل از طرح‌ها و همچنین رونق تولید امیدواریم و باید در زمینه جذب سرمایه‌گذاری تلاش بیشتری انجام شود.

معاون اقتصادی استاندار گفت در جلسه ای که همراه با استاندار محترم در چند روز گذشته با مدیرعامل سازمان ایمیدرو داشتیم  دکتر غریب پور اعلام کرد تنها طرح صنعتی که اعتبار آن به صورت ۱۰۰صددرصد تامین شده است طرح آهک هیدراته چرام است و اگر شرایط ناشی از کرونا نبود وضعیت  پیشرفت فیزیکی این طرح  افزایش چشمگیری داشت.

صمیمی دوست بااشاره به بازدید از پتروشیمی دهدشت نیز گفت:با پیگیری‌های انجام شده درسال جاری شاهد تحول در احداث این طرح مهم اقتصادی خواهیم بود.

وی افزود:یکی از بانک‌های عامل ۵۵۰ میلیارد تومان تسهیلات به این طرح اختصاص  داد که شرکت پتروشیمی تاکنون ۴۰ میلیارد تومان آن را اخذ نموده است..

صمیمی دوست کارخانه آجر دهدشت را دیگر طرح مهم اقتصادی کهگیلویه بیان کرد وگفت:این کارخانه درزمینه اشتغال وتوسعه منطقه نقش زیادی دارد.

وی با قدردانی از مدیر این کارخانه اطهارکرد:سرمایه گذار قول داده حتی بدون تسهیلات فاز دوم را نیز بزودی وارد مدار نماید.

نکته حائز اهمیت در این سفر، قدردانی سرمایه گذاران و مدیران طرح‌های صنعتی از تلاش ویژه استاندار  استان و مجموعه اقتصادی استانداری بودند که آنها معتقدند  اگر این تلاش‌ها نبود با مشکلات زیادی روبرو می شدند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت