پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 تیر 1399 ساعت 17:04:: شناسه خبر: 80182

مرور خطبه های نماز جمعه شهرهای مختلف کهگیلویه و بویراحمد

مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرهای مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

صدای جنوب :

آیت‌الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه امروز ۱۳ تیرماه ۹۹ شهر یاسوج با تبریک سالروز ولادت امام رضا(ع) گفت: آن حضرت مقام و منزلت بالایی دارد و زیارت بارگاه آن حضرت برای شیعیان ثواب زیادی است.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به آتش‌سوزی کلینیک سینا در تهران گفت: باید مسائل امنیتی و ایمنی کار در مراکز مختلف بیشتر شود و مسوولان باید امنیت این مراکز را افزایش داده و دقت بیشتری شود چنان که این حادثه ضربه زیادی به کشور وارد کرد.

حسینی در ادامه افزود: آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع استان خسارات سنگینی تا به حال به استان تحمیل کرده و هزینه‌هایی داشته و افرادی که به طور عمد اقدام به آتش سوزی مراتع و جنگل‌های استان می‌کنند خائن هستند و دستگاه قضایی باید برخورد قاطع و جدی با آن‌ها داشته باشد.

وی گفت: مردم هم مراقب باشند که به صورت سهوی هم باعث آتش‌سوزی مراتع و جنگل‌های استان و از بین رفتن آن‌ها نشوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان در خصوص کرونا هم گفت: وضعیت مناسبی در استان نیست تلفات در حال افزایش است که باید مردم باید بیشتر نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری را رعایت کنند و از ماسک و دستکش استفاده کنند چرا که برخی مناطق استان وضعیت قرمز شده است.

حسینی ادامه داد: مناطق زرد و با علائم هشدار هم مراقبت بیشتری کنند و از تجمعات غیر ضروری پرهیز شود برگزاری مراسم‌های عروسی و ترحیم با ازدحام جمعیت توجیهی ندارد که باید ممنوع شود چون سلامت و جان مردم به خطر می‌افتد.

وی در ادامه به ائتلاف سعودی آمریکایی برای حمله به یمن و جنایات چند ساله در این جنگ به انواع جنایت‌ها اشاره کرد و گفت: مجامع بین‌المللی سکوت کرده‌‌اند و سعودی‌ها مزدوران آمریکا و صهیونیستی هر کاری بخواهند با حمایت آن‌ها انجام می‌دهند.

حسینی گفت: عربستان سعودی حاشیه امن برای اسرائیل ایجاد کرده چرا که یکی از توطئه‌های دشمنان به جان هم انداختن مسلمانان است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار ویدئو کنفرانس با مسوولان قوه قضاییه گفت: معظم له در این دیدار مسائل مهمی را اشاره فرمودند که از جمله آن‌ها تاکید بر مبارزه با فساد در همه ابعاد اقتصادی و سیاسی و اجتماعی و اجرا و برقراری عدالت و تلاش برای رونق اقتصادی و جلوگیری از تعطیلی واحدهای اقتصادی و صنعتی بود.

حسینی گفت: بسیاری از این واحدها به دلیل سوء مدیریت تعطیل شده‌اند که قوه قضاییه می‌تواند با پی‌گیری تخلفات آن‌ها را به چرخه تولید برگرداند.

وی تاکید کرد: مبارزه با فساد در کشور به گونه‌ای نباشد که فکر شود در کشور همه مسوولان و کل دست اندرکاران اجرایی فاسد هستند این تصور خطر آفرین است و نیاز به تدبیر دارد  و موجب ناامیدی مردم به نظام و انقلاب می‌شود، مبارزه با فساد باید امیدبخش باشد.

******

 

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت اجتناب از لقمه حرام را مصادیق تقوا برشمرد و اظهار داشت: اهل تقوا به حلال و حرام توجه دارند و از لقمه حرام پرهیز می‌کنند.

 

امام جمعه دهدشت تصریح کرد: اثر لقمه حرام و شبهه‌ناک باعث شد کوفیان مقابل امام بایستند و مبارزه کنند.

 

وی، شیعه بودن از نگاه امام رضا(ع) را مورد اشاره قرار داد و گفت: حضرت فرمود«شیعه کسی است که نسبت به برآوردن حاجات مومنین حریص باشد نه نسبت به خواسته‌های خود.»

 

وحدانی‌فر اضافه کرد: شیعه از منظر امام رضا(ع) کسی است که برای شادی اهل بیت شاد و برای غم آنها غمگین‌ است و تلاش می‌کند بار از برادر دینی بردارد.

 

خطیب نماز جمعه دهدشت دوری از اسراف و خارج شدن از مصرف‌گرایی را از دیگر مصادیق تقوا دانست و گفت: امروز یکی از چالش ‌های مهم جامعه مسئله آب است، در استان ما روزانه ۱۵۵تا۱۸۰ لیتر آب مصرف می‌شود در حالی که میانگین کشوری ۱۲۰ لیتر است.

 

وحدانی‌فر در بخش دیگری از سخنانش به تبیین سخنان رهبر انقلاب در خصوص قوه قضاییه پرداخت و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب به مسئله تحول در قوه قضاییه تاکید داشته و فرمودند نیاز به این است تحول بیشتر ایجاد شود.

 

امام جمعه دهدشت تصریح کرد: امروز مردم به فساد ستیز بودن و مقابله با فساد امیدوارند توقع هم این است.

 

وی اضافه کرد: باید کسی که به جایی وصل است و کسانی که به جایی وصل نیستند در نگاه فسادستیزی قوه قضاییه یکسان باشد.

 

وحدانی‌فر با بیان اینکه مسئله قوه قضاییه و عدلیه به جایگاه واقعی برگردد، تاکید کرد:احیای حقوق عامه مد نظر باشد.

 

وی در ادامه گفت:  استفاده از نخبگان حوزه و دانشگاه و مردمی بودن از دیگر خصوصیات قوه قضاییه است.

 

خطیب نماز جمعه دهدشت گفت: قطعیت در مبارزه با فساد وجود داشته باشد و به فرموده رهبر انقلاب دست مفسد باید قطع شود.

 

وی اضافه کرد: قوه قضائیه هر جا با فساد مبارزه کند به لطف خدا از حمایت قاطبه مردم برخوردار است.

 

امام جمعه دهدشت در ادامه روز قلم را از مناسبت‌های پیش‌رو برشمرد و گفت: این روز را به اصحاب قلم، نویسندگان، خبرنگاران و بیدار کنندگان جامعه تبریک عرض می‌کنم.

 

وی اضافه کرد: گاهی برخی حرفهای بیانی از بین می رود قلم اما انسان را بیدار می کند اگر قلم خوب نباشد کتاب فیلم و.. خوب نیست.

 

وحدانی‌فر با اشاره به اهمیت کتابخوانی تصریح کرد: کتابخوانی قلم فرسایی را تقویت می‌کند اما متاسفانه می‌بینیم نسبت به کتابخوانی اهمیت داده نمی‌شود فضای مجازی و گوشی مطالعه محسوب نمی‌شود.

 

وی اضافه کرد: قلم حلقه فکری علما و پل ارتباطی گذشته، حال و آینده است.

 

وحدانی‌فر گفت: خبرنگاران حصار را بشکنند در دفاع از نظام اهتمام داشته باشند، پیامهای انقلاب را مخابره و با قلم خود جوانان و نوجوانان را با دین آشنا کنند.

 

وی تصریح کرد: دولت، مجلس و قوه قضائیه به سمت پژوهش برود پژوهش محوری باعث تقویت قلم می شود.

 

وحدانی‌فر خطاب به خبرنگاران گفت: قلم مثبت مفید و امیدوار کننده تولید کنید این همه اتفاق خوب در جامعه تنها به خبر منفی نپردازید.

 

امام جمعه دهدشت همچنین وضعیت تصفیه خانه شهر دهدشت را متذکر شد و گفت: این تصفیه‌خانه برکه‌مانند نیازمند رسیدگی است.

 

وی ادامه داد: تصفیه‌خانه باید پیشرفته و مجهز شود و با ارتقای راندمان با سرعت بیشتر حجم بالایی از آب شهر را تصفیه کند.

 

وحدانی‌فر افزود: با ایجاد تصفیه خانه پیشرفته بیماری از بین می رود و این از نیارهای ضروری شهر است.

 

امام جمعه دهدشت گفت: بنده قبل از ایراد مشکلات شهر از تریبون آن را بررسی و اطلاعات لازم را کسب می‌کنم. وضعیت تصفیه‌خانه در شأن این شهر نیست سلامت شهروندان را به خطر انداخته است.

 

وی اضافه کرد: توقع است مسوولان کشوری نسبت به این مسئله توجه داشته باشند قبل از اینکه به فاجعه زیست محیطی برسد تا فضا مهم است چاره اندیشی کنند.

******

امام جمعه قلعه رئیسی؛ متولیان امنیت جامعه را برای کسانی که امنیت را از مردم می گیرند ناامن کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، اسماعیل صلواتی در خطبه های نماز جمعه قلعه رئیسی با دعوت عموم به رعایت تقوی الهی یکی از منکرات را اخلال در نظم و ایجاد رعیب و وحشت میان مردم دانست و اظهار داشت: سلب آرامش و آسایش مردم گناه بزرگ و نابخشودنی است و امنیت حق مردم است و کسانی که به مردم تعدی و تجاوز کنند نباید امنیت داشته باشند.

امام جمعه قلعه رئیسی به بیانات رهبر معظم انقلاب در ارتباط فضای مجازی با رئیس و حوزه قوه قضائیه اشاره و به تبیین آنها پرداخت و یادآور شد: ملاک مبارزه با فسادباید حق و عدل و قانون باشد رهبر معظم انقلاب فرمودند مبارزه با فساد باید قاطعانه و بدون ملاحظه باشد یعنی مرزهای ساختگی و کاذب این جناح و آن جناح و وابستگی به این شخصیت و آن شخصیت و درون قوه قضائیه بودن یا نبودن باید درهم شکسته شود.

وی بیان کرد: تعدی و ظلم در اجرای عدالت از فساد مفسدان خطرناک تر است اجرای عدالت نگاه عادلانه و اقدام عادلانه می طلبد نمی شود با پیش داوری نادرست و اقدامات افراطی عدالت را اجرا کرد اجرای قاطعانه عدالت همراه با عدالت در اجرا دوبال تحقق عدالت حقیقی هستند و دقت لازمه انفکاک ناپذیر دو عنصر قاطعیت و سرعت در اجرای عدالت است.

خطیب جمعه قلعه رئیسی ادامه داد: مثلث طلایی قاطعیت، سرعت و دقت است که عدالت واقعی را محقق می کند یقینا بدون رعایت موازین و ضوابط شرعی و قانونی دست و زبان و قلم به انتقاد و افشاگری و مطالبه زدن همان ضرب المثلی است که با دستمال کثیف نمی شود شیشه کثیف را پاک کرد اگر در اجرای عدالت عصبانیت به جای قاطعیت و عجله به جای سرعت و پرخاشگری به جای فریاد رسا و بیان گویا آمد پیش داوریهای شخصی و بازیهای سیاسی و جناحی جای آن آمد اجرای عدالت آسیب خواهد دید و بازخواست و سوال و انتقاد از مدیران قبلی قوه بجا و سزاوار است اما اتهام زنی بدون سند و مدرک گناه و معصیت فردی و اجتماعی است.

صلواتی تاکید کرد: عدالت واقعی و حقیقی با ولایت محقق می شود عدالت منهای ولایت نتیجه اش خوارج است عدالت بدون معنویت ثمره اش تهمت و توهین و افتراء است عدالت بدون عقلانیت نتیجه اش همراهی با دشمن و تضییع حقوق دیگران است از دل عدالتخواهی بدون معنویت و عقلانیت و ولایت خوارج تولید می شود متاسفانه یک عده ای امروز در کشور و بعضا در استان در قالب واژه های مقدس ارزشها و باورها و اصول و آرمانها را ذبح و قربانی تمایلات نفسانی خودشان  می کنند خطر اینها از گروه فرقان و منافقان  برای انقلاب و نظام  بیشتر است گروه فرقان و منافقان جسم شهید مطهری و شهید بهشتی را از انقلاب گرفتند عده ای فکر و افکار شهید مطهری و بهشتی را انقلاب می گیرند.

امام جمعه قلعه ریسی خاطرنشان کرد: یکی از منکرات در جامعه نزاع عمومی و اخلال در نظم عمومی و ایجاد نامنی است سلب آرامش و آسایش ازمردم گناه بزرگ است هم خانوادها مراقبت کنند  هم نهادهای فرهنگی با برنامه های آموزشی کمک کنند هم متولیان امنیت جامعه را برای کسانی که امنیت را از مردم میگیرند ناامن کنند.

وی در ادامه به ولادت علی بن موسی الرضا(ع) اشاره و با تبریک این روز و قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) به اقدامات حکیمانه امام رضا(ع) در مقابل نقشه هوشمندانه مامون اشاره و بیان کرد: اعلام گستردگی نارضایتی خود از سفر خراسان، به شدت از قبول پیشنهاد ولایت عهدی خودداری کرد، بهره برداری اصلی از ماجرای ولایت عهدی و اعلام شکار علیه امامت شیعه از هر فرصتی برای ارتباط با مردم استفاده کرد.

وی افزود: همه مامون هایی که در طول تاریخ تلاش نمودند جریان تشیع را نابود کنند خودشان نابود شدند امروز هم آمریکا به دنبال نابودی جریان تشیع است که امیدواریم نابودی خودش را مشاهده کنیم.

صلواتی به روز شهرداری ها و دهیاری ها وبا تبریک این روز عنوان کرد: ده را اهالی روستا و شهر را شهروندان می سازند آنچه باعث آبادانی روستا و شهر می شود تعامل و همکاری است و یقینا پیشرفت و آبادانی روستا و شهر با مدیریت جهادی و انقلابی انجام می شود و اقدامات دهیار و شهردار سبب پیشرفت ده و شهر می شود

وی تصریح کرد: حقوق همدیگر را رعایت کردن، اخلاق مدار بودن، استفاده از ظرفیت ها، بکار گرفتن جوانان متعهد و متخصص، فراهم کردن امکانات آموزشی و رفاهی برای جوانان، عدم تفرقه، عدم حاشیه سازی، عدم تخریب و سهم خواهی از جمله وظایفی است که دهیار و شهردار باید رعایت کنند که در سطح روستاها دهیاران توانمندی وجود دارد که در جهت خدمات رسانی به روستاها در سالیان گذشته تلاش و همچنین در سطح شهر اقدامات خوبی انجام گرفته که یک فرد با انصاف می تواند قضاوت درست کند اما در بسیاری از نقاط شهر هم نیازمند توجه هستند که امیدواریم توجه بیشتری صورت بگیرد.

امام جمعه لنده:مردم خواستار برخورد با فساد دولتی و غیر دولتی هستند

حجت الاسلام «سید هدایت محمودی اصل» ظهر امروز (۱۳ تیر ماه) در خطبه های جمعه این هفته شهرستان لنده ضمن دعوت مردم به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: امروز همه ما در برابر امورات دینی و معنوی خود موظف هستیم.

امام جمه لنده گفت: روز جمعه، روز اجتماع انسان ها در قیامت است و هیچ مومنی نیست که با قدم های خود به سمت نماز جمعه حرکت کند و برای او حسنه ننویسند.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار مسئولان قضایی در زمینه مبارزه با مفاسد اقتصادی اشاره کرد و ادامه داد: ایشان فرمودند «عامل فساد در کشور بحث ساختارهای نامناسب و فاسد پرور و فساد زا است که جریان قدرت تحمل برخورد را ندارند و به پنهان کاری و یا فرار روی می آورند.

محمودی اصل ضمن تاکید بر اینکه مردم خواستار برخورد با فساد دولتی و غیر دولتی هستند، اضافه کرد: رسالت اصلی دستگاه قضایی تلاش برای کار نو و برخورد قاطع و سرعت بخشیدن به کارها و پرونده ها هستند.

امام جمعه شهرستان لنده ضمن اظهار تاسف از اینکه ساختار نظارتی باعث گرانی شده، ادامه داد: دادستان های کشور در بحث جهش تولید نظارت داشته باشند.

وی با بیان اینکه نرخ گذاری مرغ به دلیل عدم تامین نهاده های دامی از سوی دولت فشار بر گرده مردم بوده و نشان دهنده جریان دزد پروری است، گفت: گرانی مسکن و سایر ملزومات زندگی مردم باعث نگرانی مردم از دولت و مسوئلان شد و انتظار داریم دولت نظارت بیشتری داشته باشد.

محمودی اصل در ادامه، به برجام اشاره کرد و گفت: طمع ورزی و مذاکره ذلیلانه با غربی ها از روی نادانی نیست، بلکه به دنبال ضربه وارد کردن به نظام هستند وگر نه چرا به سمت جهش و تولید حرکت نمی کنند.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل وعده ها، برخی استاد بحران سازی در کشور هستند و از دولت می خواهیم در این ی کسال از نظارت بیشتری استفاده کند.

محمودی اصل گفت: امیدواریم مجموعه شهرداری جهت پاسخگویی به مردم تلاش و از دروغگویی پرهیز کنند.

امام جمعه دیشموک؛ اقتدار دستگاه قضائی و افزایش امید مردم مهمترین پیامدهای حرکت قوه قضائیه است

امام جمعه شهر دیشموک ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری به مناسبت هفته قوه قضائیه و وظایف مهم مقام قضائیه گفت: در زمینه پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه وظیفه دارد که مثلا در بخش دیشموک در خصوص تیراندازی در مراسمات عزاداری تمهیداتی بیندیشد.

حجت الاسلام علی اکبر راوند افزود: برخی از جرم‌ها هزینه‌های سنگینی برای کشور و یا هر منطقه‌ای دارد.

وی با اشاره به خواسته مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد تحول و تحول خواهی در قوه قضائیه ادامه داد: مبارزه با فساد بایستی در همه شهر‌ها ادامه پیدا کند که جا دارد مقام قضائی از انسان‌های معتمد در خصوص تضییع حقوق مردم و بیت المال در شهر‌های کوچک هم سئوال بپرسد.

امام جمعه دیشموک با بیان اینکه تحولات درون سازمانی و برون سازمانی قوه قضائیه روند بسیار مثبت و خوبی دارد، گفت: اقتدار دستگاه قضائی و افزایش امید مردم مهمترین پیامدهای حرکت قوه قضائیه است.

راوند با اشاره به ضرورت مردمی بودن قوه قضائیه گفت: قضات بایستی در بین مردم و نمازگزاران حضور پیدا کنند و از بالا به مردم نگاه نکنند.

وی افزود: قاضی باید مردمی و برای مبارزه با فساد جدیت داشته باشد کما اینکه از زمان رئیس قبلی قوه قضائیه کار مبارزه با فساد آغاز و هم اکنون به اوج خود رسیده است.

امام جمعه دیشموک با اشاره به تحریم دولت و ملت سوریه توسط آمریکا گفت: آمریکایی‌ها با تحریم‌های اقتصادی درصدد برجسته سازی مشکلات مردم سوریه و نارضایتی آنان از دولت هستند.

وی افزود: آمریکا به دنبال سیطره خود بر ملت سوریه است که جلوی کشور‌های دوست سوریه همچون ایران را بگیرد تا در سوریه سرمایه گذاری نکند.

خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به سالروز میلاد با سعادت امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) گفت:سیره عملی اهلبیت عصمت و طهارت برای همه دوران‌ها و اعصار قابل اجراست.

وی گفت:شرط مسلمانی عمل به دستورات دین و باید‌ها و نباید‌های دین اسلام است، انسان نباید تصور کند، چون شیعه است دیگر نباید عمل صالح انجام دهد.

راوند با اشاره به صفات شیعه واقعی و حقیقی گفت:شیعه واقعی مدعی نیست بلکه عمل کننده به دستورات دین و رهرو حقیقی علی بن ابی طالب (ع) است.

امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به ضرورت عمل به باید‌ها و نباید‌های دین اسلام گفت:انسان وقتی اهل تقوا و عمل به دستورات دین باشد، شیعه واقعی می‌شود و کشور ایران از نعمت مرقد با کرامت امام رئوف برخوردار است.

وی با اشاره به قرمز شدن وضعیت برخی از شهرستان‌های استان گفت: نیاز هست تا شهروندان دیشموکی در این زمان شیوع بیماری کرونا از مراسم عزاداری سنگین و عروسی‌های شلوغ بپرهیزند.

راوند در خصوص مشکلات آب آشامیدنی در سطح شهر دیشموک افزود: برخی از کوچه‌ها و خانوار‌های شهر دیشموک به علت مصرف بی رویه آب توسط برخی از شهروندان چند روز آب شرب آنها قطع می‌شود که نیاز هست مصرف بهینه داشته باشیم تا آب به همه نقاط شهر برسد.

امام جمعه لیکک؛ اجرای عدالت باعث کاهش مشکلات اجتماعی و اقتصادی خواهد شد.

امام جمعه شهر لیکک، در آئین عبادی سیاسی این هفته، با گرامیداشت ۱۱ ذیقعده سالروز ولادت با سعادت امام خوبی‌ها، هشتمین ستاره آسمان امامت و ولایت و امام مهربانی‌ها، حضرت امام رضا علیه السلام گفت: دانشمندان معاصر با امام رضا (ع) بر فراوانی دانش و بینش وی و نیرومندی اش در استدلال و برتری در گفتگو‌ها و مناظرات علمی گواهی داده اند و امام رضا علیه السلام همچون بقیه امامان معصوم علیهم السلام دارای پدری صالح و بزرگوار هستند و در دامن بهترینِ مادران زمان خود پرورش پیدا کردند.

حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی، با بیان اینکه، مقام معظم رهبری (مدظلع العالی)، در دیدار رئیس، مسئولان و جمعی از قضات و کارکنان قوه‌ی قضائیه، «عدالت» را محور اساسی دستگاه قضا خواندند و با ابراز خرسندی از اقدام رئیس قوه در تهیه‌ی برنامه‌ای خوب برای ایجاد تحول در این دستگاه، «اجرای زمان‌بندی‌شده، شجاعانه و متکی بر روش‌های مبتکرانه‌ی این برنامه» را کاملاً ضروری برشمردند و با تجلیل از ایستادگی تحسین‌برانگیز چهل‌ساله‌ی مردم در مقابل زورگویان جهانی افزودند: بی عدالتی باعث خیلی از اُمور ضدفرهنگی از جمله بی حجابی و ضایع شدن حق و حقوق مردم است.

امام جمعه سی سخت؛ پرداخت مالیات وظیفه ای عمومی و قانونی است

امام جمعه سی سخت در خطبه های نماز عبادی- سیاسی امروز این شهر با تبریک سالروز ولادت امام هشتم شیعیان حضرت امام رضا(ع) به هفته امور مالیاتی هم اشاره کرد و گفت:  گفته می شود از هنرمندان، ورزشکاران و برخی گروه های خاص مالیات دریافت نمی شود که اگر اینگونه باشد کاملا اشتباه و بی عدالتی است.

حجه الاسلام مصباح نژاد خطاب به مسئولان متولی افزود: مگر این افراد چه کاری انجام می دهند که نباید مالیات خود را به دولت بدهند؟

مصباح نژاد دراین خصوص اضافه کرد: باید ساز و کاری ایجاد شود که هیچ فرار مالیاتی وجود نداشته باشد.

امام جمعه شهر سی سخت در ادامه به انتشار نامه شخصی به رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: دلیل نمی شود اگر کسی در دوره ای کار انقلابی میکرده الان هم همان گونه مانده باشد اینگونه فضا سازی که همه مشکلات را متوجه رهبری کنند جز کار دشمنان این نظام کار هیچکس دیگری نیست.

مصباح نژاد به هفته شهرداریها هم اشاره کرد و افزود: شهرداری ها در حال حاضر مشکلات زیادی دارند از حقوق های پرداخت نشده تا باقی مشکلات که امیدواریم دولت به کمک آنها بیاید و شهرداران هم ساز و کار و برنامه ای تدوین کنند  که از وابستگی خود به دولت بکاهند و خود درآمد زا باشند.

امام جمعه موقت سوق؛ حفظ بیت المال وظیفه ای همگانی است

امام جمعه موقت سوق هم در خطبه های نماز امروز این شهر با اشاره به سالروز ولات امام رضا(ع) گفت: زندگی پر بار حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام صرف تعلیم و بیان حقایق اسلام، تصحیح فرهنگ دینی مسلمانان، ‌مبارزه با مستکبران و خلفای غاصب، ‌حمایت از مستضعفان و محرومان و رهبری نیروهای انقلاب شد.

حجت الاسلام ولایتی در ادامه به حفظ بیت المال اشاره داشت و افزود: مسئولان ادارات اجازه ندهند بیت المال هدر برود، بیت المال امانتی است بسیار حساس و خطرناک، که متأسفانه برخی کمتر به این مهم توجه می کنند.

وی ادامه داد: کس که بخواهد با پول ، مردم را از خود راضی کند ممکن است که تعدادی را در دنیا از خودش راضی کند ، امّا در آخرت باید جواب دهد.

امام جمعه موقت شهر سوق در ادامه به روز شهرداری و دهیاری اشاره کرد و طراحی معماری اسلامی در ساختمان ها و المان های شهر و روستاها را لازم و ضروری خواند.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت