پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 تیر 1399 ساعت 16:04:: شناسه خبر: 80265

اختلاف نظر هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره بررسی اعتبار نامه تاجگردون

محمدحسین فرهنگی، درباره بررسی اعتبارنامه تاجگردون در جلسه چهارشنبه مجلس گفت: طبق بحث‌هایی که دیروز  در هیئت رئیسه مجلس صورت گرفت، اعضا در این باره اختلاف نظر داشتند و بعضا معتقد بودند که لازم است آیین نامه اصلاح شود.

صدای جنوب:

محمدحسین فرهنگی، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در جمع خبرنگاران درباره بررسی اعتبارنامه تاجگردون در جلسه چهارشنبه مجلس گفت: طبق بحث‌هایی که دیروز  در هیئت رئیسه مجلس صورت گرفت، اعضا در این باره اختلاف نظر داشتند و بعضا معتقد بودند که لازم است آیین نامه اصلاح شود.

به گزارش صدای جنوب،عضو هیئت رئیسه مجلس افزود: اختلاف‌نظر نمایندگان بر سر عبارت «تصمیم‌گیری» بود که برداشت به رأی‌گیری می‌شود، همچنین چون در جلسه علنی گزارش شعبه خوانده شده و رأی‌گیری صورت گرفته است، بنابراین نمایندگان معتقدند که اگر بازهم اعتراضی وجود داشته باشد باید اعتبارنامه آقای تاجگردون به رأی گذاشته شود.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: قرار شد کارگروه حقوقی برای بررسی این موضوع تشکیل شود، اما تصمیم هیئت رئیسه‌ این بود که در ابتدا نظر کمیسیون تحقیق را به رأی بگذاریم که اگر راأی اعضا مثبت بود، رأی‌گیری در صحن علنی منتفی خواهد شد، اما در غیر این‌صورت اعتبارنامه به رأی گذاشته خواهد شد. مشابه این امر در مبحث تحقیق و تفحص ها وجود دارد و روال به همین صورت خواهد بود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت