پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 تیر 1399 ساعت 10:04:: شناسه خبر: 80279

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد : سلامت مردم خط قرمز ماست

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از معدوم کردن بیش از ۵۰۰ کیلو شیرینی و مقادیری کیسه آرد تاریخ مصرف گذشته واحد تولیدی در یاسوج خبر داد.

صدای جنوب:

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از معدوم کردن بیش از ۵۰۰ کیلو شیرینی و مقادیری کیسه آرد تاریخ مصرف گذشته واحد تولیدی در یاسوج خبر داد.
به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد: براتعلی صالحی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: در چهار چوب سیاستهای سازمان تعزیرات حکومتی و دفاع از حقوق سلامت شهروندان ، گشت مشترکی با همکاری نمایندگان تعزیرات، علوم پزشکی، صمت، جهت نظارت و بازرسی از واحدهای تولیدی در سطح شهرستان مرکز استان برگزار شد.
وی اظهار داشت: در این بازرسیها از تعدادی واحد تولیدی بازدید و از یک واحد تولیدی مقدار ۵۰۰ کیلو شیرینی غیر بهداشتی و مقادیری کیسه آرد تاریخ مصرف گذشته کشف شد، وی از شهروندان خواست از خرید کالاهای بی نام و نشان و یا فاقد پروانه بهداشتی نیز خودداری کنند، سازمان تعزیرات با واحدهای متخلف برخورد بدون اغماض و با کسانی که سلامت مردم را به خطر می اندازند خواهد داشت و به عنوان اخلالگر سلامت جامعه برخورد و اقدامات قانونی صورت می گیرد.
صالحی ابراز داشت: سلامت مردم خط قرمز ماست و در حفظ آن هیچ کوتاهی نمی کنیم
مدیرکل تعزیرات در ادامه گفت: برای واحد متخلف به دلیل استفاده از آرد و شیرینی تاریخ مصرف گذشته در چرخه تولید پرونده تخلفاتی تشکیل و به شعب تعزیرات حکومتی استان ارسال شد و کلیه محصولات این واحد معدوم گردید.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت