پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 تیر 1399 ساعت 21:04:: شناسه خبر: 80466

فرماندار لنده خبر داد:

سهم ۲۲میلیاردتومانی لنده از اعتبارات استانی/توجه ویژه به پروژه های نیمه تمام

فرماندار شهرستان لنده از تصویب اعتبارات استانی در ۱۷فصل به مبلغ بیست و دو میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان در حوزه های مختلف خبرداد.

صدای جنوب

سید خدادوست موسوی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جنوب ، در خصوص تصویب اعتبارات شهرستان لنده و توزیع آنها در  کمیته برنامه ریزی شهرستان لنده گفت: به دلیل عدم جابجایی و الزامات بودجه ای اعتبارات نمی توانیم اعتبارات را جا به جا کنیم.

وی افزود: حجم اعتبارات استانی در ۱۷فصل به مبلغ ۲۲ میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان است که این حجم اعتبارات فقط از منبع اعتبارات استانی است.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد:در حوزه توزیع اعتبارات یکسری الزامات هستند که حتما باید رعایت شوند.

موسوی افزود:ادارات متولی باید از قبل در طی چندین جلسه با استان نسبت به تعیین تکلیف پروژه های خویش همت می گماردند.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد:مطالعه انتقال آب موگرمون به دشت بن هنوز اجرایی نشده است چرا که هنوز مجوز ماده ۲۳ اخذ نشده است.

وی افزود: در حوزه بهداشت اورژانس بین جاده ای قیام با اعتبار ۱۵۰میلیون تومان تعیین شده است که سال گذشته نیز مبلغ۳۵۰میلیون تومان اعتبار تصویبی داشته است.

موسوی گفت: اعتبارات پل تراب و ساختمان فرمانداری حتما باید تعیین تکلیف شوند که بحث ساماندهی ورودی شهرلنده و بازنگری طرح تفضیلی باید در اعتبارات دیده شوند.

فرماندار شهرستان لنده گفت: با توجه به حجم اعتبارات نمی توانیم هیچ پروژه جدیدی در نظر بگیریم چرا که این حجم اعتبارات فقط برای پروژه های بالای ۷۰درصد خواهدبود.

وی تاکید کرد:در حوزه فرهنگ و هنر نیز مبلغ۵۰۰میلیون تومان برای ساخت فرهنگسرای شهرستان لنده در نظر گرفته شد که در آینده امیدواریم بتوانیم اعتبارات خوبی به این پروژه تزریق کنیم.

موسوی گفت:میزان توسعه نیافتگی و عقب ماندگی شهرستان های محروم در بحث اعتبارات باید لحاظ شود تا بخش اعظمی از مشکلات محرومیتی شهرستان های توسعه نیافته رفع شود.

وی افزود:از محل۲۷درصد ورزش امسال بیش از یک میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان برای ساخت خانه جوان اختصاص داده شده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت