پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 تیر 1399 ساعت 02:04:: شناسه خبر: 80552

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

ترویج فریضه نماز شاخص اصلی در کاهش آسیب‌ های اجتماعی است

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:ترویج فریضه نماز شاخص اصلی در کاهش آسیب‌ های اجتماعی است.

صدای جنوب:

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نماز به عنوان بهترین راه جهت سلامت معنوی و روحی انسان است، گفت: ترویج فرهنگ نماز آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد.

آذر صفایی نیا در آئین تجلیل از دبیران برتر نماز دستگاه های اجرایی استان که با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی برگزار شد، اظهار داشت: وظیفه مدیران دستگاه های اجرایی با توجه به امکاناتی که دراختیار دارند در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز بیش از پیش مهم و سنگین است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه ترویج نماز نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد، بیان کرد: تمرکز بر اشاعه فرهنگ نماز و سرمایه‌ گذاری در این حوزه در کنار سایر فعالیت‌ های فرهنگی باید در اولویت کارهای دستگاه های فرهنگی باشد.

وی با بیان اینکه نماز موجب رستگاری انسان است، ابراز کرد: نمازی ارج دهنده و بالا برنده جایگاه انسان است که همراه با خشوع باشد.

صفایی نیا تصریح کرد: پرچم اقامه نماز مسئولیتی است که همه وظیفه دارند بر دوش بکشند.

وی در بخش دیگری از سخنانش، عنوان کرد: یکی از اهداف اصلی دستگاه های فرهنگی و ستاد اقامه نماز ترویج فرهنگ نماز در میان خانواده ها است.

حجت الاسلام سید نصیر حسینی امام جمعه شهر یاسوج نیز در این آئین از معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری به خاطر ایجاد فضای مناسب برای رونق اقامه نماز در سطح دستگاه های اجرایی استان تقدیر کرد.

گفتنی است در این آئین از ۱۷ نفر از دبیران برتر نماز دستگاه های اجرایی استان در سال ۹۷ تجلیل شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت