پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 تیر 1399 ساعت 20:04:: شناسه خبر: 80619

تلاش ها باید مطالعه شده و در مسیر اصولی باشند تا شاهد رشد و بالندگی در جامعه باشیم//توجه به کارآفرینی، فرهنگ کار و تلاش را در جامعه گسترش داد.

آیت الله «سید نصیر حسینی» ظهر امروز در دیدار مدیرکل و معاونین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج، اظهار کرد: کار صنعت، معدن و تجارت در عرصه زندگی مردم مهم و حیاتی است. نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: […]

آیت الله «سید نصیر حسینی» ظهر امروز در دیدار مدیرکل و معاونین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج، اظهار کرد: کار صنعت، معدن و تجارت در عرصه زندگی مردم مهم و حیاتی است.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر بازار نتواند نیازمندی های مردم را تامین کند، زندگی و معیشت مردم مختل می شود.
وی به اهمیت مسئله معیشت و اقتصاد مردم اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به این ضرورت ها چندسالی است که مقام معظم رهبری شعار سال خود را بحث اقتصادی و تولید نام گذاری کردند.
آیت الله حسینی این تدبیر مقام معظم رهبری را نشانه مهم بودن این عرصه ها دانست و اضافه کرد: اگر اقتصاد یک کشور شکوفا شد، در ابعاد مختلف می توان شاهد رشد و بالندگی آن جامعه باشیم.
امام جمعه یاسوج با بیان اینکه مشکلات بخش های تولید یک کشور را دچار عقب ماندگی می کند، یادآور شد: اگر اشتغال و تولید وجود نداشته باشد، تولید و زندگی مردم مختل می شود.
وی ضمن تاکید بر اینکه باید خالصانه وسط میدان خدمت به کشور و مردم باشیم، اظهار کرد: تلاش ها باید مطالعه شده و در مسیر اصولی باشند تا شاهد رشد و بالندگی در جامعه باشیم.
آیت الله حسینی به راه اندازی جنگ روانی، اقتصادی و فرهنگی دشمنان بر علیه نظام، انقلاب و مردم ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: تحریم های ظالمانه دشمن برای ضربه زدن به انقلاب و ملت و با اهداف خاص صورت می گیرد.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کار صنعت، معدن و تجارت مهم بوده و زمان مشخصی ندارد، ادامه داد: سرمایه گذاران نباید با مهری مواجه شوند، بلکه باید موانع سر راه آنها و تولید را تسهیل کرد.
وی ضمن تاکید بر حوزه کارآفرینی و مشاغل خانگی، خاطرنشان کرد: باید ضمن توجه به کارآفرینی، فرهنگ کار و تلاش را در جامعه گسترش داد.
آیت الله حسینی گریزی به گرانی های اخیر در بازار زد و گفت: گرانی و بازار باید کنترل شود، ضمن اینکه اصناف در زمینه کاهش گرانی ها تلاش کرده و فشار را بر گرده مردم کم کنند.
امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه خداوند به بازاری که انصاف داشته باشدخیر و برکت می دهد، گفت: بازار و بازاری که حال مردم را درک نکند، خداوند انها را تحقیر می کند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت