پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 تیر 1399 ساعت 23:04:: شناسه خبر: 80629

افتخارآفرینی نیروهای بسیج نفت و گاز گچساران در مبارزه با کرونا ادامه دارد

فرمانده پایگاه بسیج شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: نیرو های خستگی ناپذیر بسیج بار دیگر با هدف مبارزه با شیوع ویروس منحوس کرونا و تامین امنیت و سلامت افتخار آفریدند.

صدای جنوب؛

فرمانده پایگاه بسیج شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: نیرو های خستگی ناپذیر بسیج بار دیگر با هدف مبارزه با شیوع ویروس منحوس کرونا و تامین امنیت و سلامت افتخار آفریدند.

فردوس ناصرزاده در گفت و گو با صدای جنوب با بیان اینکه امنیت، آسایش و اقتدار مثال زدنی نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر دسیسه و توطئه های مختلف دشمنان و تبدیل این کشور به جزیره ثبات در منطقه بحران زده خاورمیانه، حاصل خون شهیدان، فداکاری ایثارگران و تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر مجموعه خدوم، هوشیار و موقعیت شناس بسیج ، با تکیه بر سلاح ایمان و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری است اظهار داشت: این نیروها این بار با هدف تامین امنیت، حفظ سلامت و مبارزه با شیوع ویروس منحوس کرونا، آرامش را به مردم همیشه در صحنه شهرستان گچساران هدیه می نمایند.

فرمانده پایگاه بسیج امام حسن مجتبی(ع) در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر عرصه امنیت و قدردانی از زحمات شبانه روزی و طاقت فرسای همه نیروهای اطلاعاتی و امنیتی، ” گفت: با توجه به اتفاقات اخیر سیاسی شهرستان گچساران و رشد افزایشی بیماری کرونا، نیروهای جان بر کف بسیج که همواره در تمامی عرصه ها پا به پای ملت شریف اسلامی ایران همراه هستند، با حضور و استقرار پایگاه در مسیر چهارراه پازنان که یکی از شاه راهای مهم اقتصادی در جنوب و استان کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه شهرستان گچساران میباشد، قرار گرفتند و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در تلاشند با بازرسی پلاک هایی غیر بومی و با هدف تامین امنیت و سلامتی هرچه بیشتر، آسایشی مثال زدنی را برای شهروندان محترم شهرستان گچساران فراهم کنند.

ناصرزاده ادامه داد: این مجموعه ارزشمند و انقلابی در خط مقدم رویارویی و خنثی سازی برنامه دشمنان، همچون گذشته با حضور موثر و پرصلابت، مایه آرامش و اطمینان خاطر دوستان و ناامیدی دشمنان این سرزمین را فراهم می نمایند.

فرمانده پایگاه بسیج امام حسن مجتبی(ع) شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: با توجه به رشد بی سابقه ویروس منحوس کرونا، وظیفه ذاتی خود حفظ دو نعمت بزرگ امنیت اجتماعی و سلامتی که قطعا نبود هر کدام مسائل و مشکلات عدیده ای را به دنبال خواهد داشت.

ناصر زاده یادآور شد: امیدواریم در سایه عنایات ویژه حضرت ولی‌عصر (عج) و تبعیت از رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در برقراری نظم و امنیت جامعه موفق و مؤید باشیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت