پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 تیر 1399 ساعت 20:04:: شناسه خبر: 80716

در پی اقدام نیروی انتظامی صورت گرفت:

قدردانی منابع طبیعی ازتلاش نیروی انتظامی در دستگیری ضاربین ماموریگان حفاظت منابع طبیعی لنده

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان لنده در پیامی از اقدامات به هنگام نیروی انتظامی و مجموعه دادگستری شهرستان لنده در دستگیری ضاربین مامورمنابع طبیعی وآبخیزداری این شهرستان قدردانی کرد.

صدای جنوب

در پی اعلام خبر دستگیری ضاربین و عامیلان تیراندازی به مامور یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده در منطقه آب بهاره، رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان لنده در پیامی از تلاش و زحمات عوامل انتظامی و قضایی شهرستان لنده قدردانی کرد.

 

در این پیام آمده است:

تأمین امنیت، تحکیم نظم و اجرای قانون و عدالت، از مهم‌ترین ارکان ثبات و سلامت نظام اجتماعی و سیاسی است.

نیروی انتظامی و دستگاه قضایی دو بال برقراری امنیت در جامعه و یار و مددکار اداره منابع طبیعی در برخورد با متخلفین و سودجویانی که قصد دست درازی به سرمایه های ملی (جنگلها و مراتع )و بیت المال را دارند ،می باشند .

اینجانب به عنوان عضو کوچکی از مجموعه منابع طبیعی ،مراتب تقدیر و تشکر خود و همکاران و تمامی طبیعت دوستان را از زحمات شما عزیزان تقدیم میدارم .

و اعلام میکنم اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان،علیرغم همه مشکلات با پشتوانه شما عزیزان ، جدی تر  و راسخ تر از گذشته در راه حفاظت  و حراست از جنگلها و مراتع و دفاع از حقوق بیت المال گام برمیدارد چرا که اعتقاد داریم صیانت و حراست از جنگل ها صیانت از میراث ماندگار آیندگان است.

 

در پایان بار دیگر از تلاش ها و زحمات همه کسانی که در راه استیفای حقوق مادی و معنوی منابع طبیعی و آبخیزداری قدمی و قلمی بر می دارند صمیمانه تقدیر و تشکر وافر را داشته و از خداوند منان توفیق روز افزون را برای ایشان خواستاریم.

 

ذبیح الله محمدی

ردیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت