پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 آبان 1395 ساعت 10:08:: شناسه خبر: 8091

سرمربی تیم فوتبال زاگرس یاسوج:

مسؤولان استان کهگیلویه و بویراحمد حتی یک بطری آب معدنی به این تیم کمک نکردند

مسؤولان استان به جای پشت میزنشینی و برگزاری جلسات و همایش‌های بدون نتیجه به فکر ورزش این استان باشند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

حمید کرمی قبل از بازی حساس زاگرس یاسوج و نفت و گاز گچساران  گفت: دو تیم هم استانی عصر امروز در دیداری حساس به مصاف هم می‌روند که جدای از نتیجه این بازی امیدوارم بازی زیبا، جوانمردانه و تماشاگر پسندی از هر دو تیم شاهد باشیم.

به گزارش صدای جنوب،سرمربی تیم فوتبال زاگرس یاسوج بیان کرد: نفت و گاز گچساران از بازیکن خوبی برخوردار است، این تیم توانست در مسابقات جام حذفی استقلال خوزستان قهرمان لیگ برتر را در اهواز حذف کند و قشقایی شیراز که تیم پرسپولیس را در جام حذفی شکست داده بود را مغلوب کند.

وی با بیان اینکه زاگرس یاسوج از بازیکن خوبی برخوردار است، افزود: به بازیکن تیمم ایمان دارم و یقینا در بازی با نماینده گچساران بازی خوبی به نمایش خواهند گذاشت و تلاش می‌کنیم سه امتیاز این بازی را به دست بیاوریم.

کرمی با اشاره به همراهی خوب تماشاگران و فوتبال‌دوستان یاسوجی در بازی‌های گذشته، افزود: تماشاگران یاسوجی از بهترین تماشاگران ایرانی هستند و یقینا در بازی امروز بدون هیچ حاشیه‌ای به تشویق تیم مورد علاقه خود خواهند پرداخت و امیدواریم شاهد بازی خوبی از هر دو تیم باشیم.

سرمربی تیم زاگرس یاسوج در پاسخ به اینکه حساسیت دربی استان کهگیلویه و بویراحمد موجب به حاشیه کشیدن و ایجاد حواشی شود، گفت: اصلا به دنبال حاشیه نیستیم و در زمین مسابقه تنها به دنبال بازی جوانمردانه خواهیم بود.

وی از حضور محمد نوازی و علی کریمی به عنوان میهمانان ویژه این بازی خبر داد و افزود: حضور محمد نوازی در شهر یاسوج قطعی شده و گفته می‌شود علی کریمی در بازی امروزهم حضور خواهد داشت.

کرمی عنوان کرد: در  این بازی حسین حجازیان کاپیتان تیم زاگرس را به دلیل محرومیت و دل‌روز بازیکن گلزن تیم را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم.

سرمربی تیم فوتبال زاگرس یاسوج ، این تیم را متعلق به مردم دانست و گفت: مسؤولان استان کهگیلویه و بویراحمد حتی یک بطری آب معدنی به این تیم کمک نکردند که جای تاسف و شرمندگی دارد.

وی بیان کرد: مسؤولان استان به جای پشت میزنشینی و برگزاری جلسات و همایش‌های بدون نتیجه به فکر ورزش این استان باشند.

وی اضافه کرد: تدارکات، مربی و عوامل تیم از جیب خودشان برای تیم هزینه می‌کنند که انتظار داریم خیرین به تیم کمک کنند.

کرمی با بیان تیم فوتبال زاگرس یاسوج ارزانترین تیم باشگاهی کشور است، افزود: نفت و گاز گچساران حریف ما در بازی امروز حداقل با ۲٫۵ میلیارد تومان بسته شده اما شهرداری یاسوج با ۳۰۰ میلیون تیم تشکیل داده که ۱۵۰ میلیون آن تامین شده و نیازمند ۱۵۰ میلیون دیگر هستیم.

تیم فوتبال زاگرس یاسوج با یک بازی کمتر در رده نهم جدول مسابقات لیگ دسته دوم کشور قرار دارد.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت