پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 تیر 1399 ساعت 01:04:: شناسه خبر: 80990

آغاز مرحله دوم رزمایش احسان و همدلی ستاد اجرائی فرمان امام (ره) در کهگیلویه و بویراحمد/ توزیع ۸۰ هزار بسته معیشتی در مرحله دوم 

دبیر قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دومین مرحله رزمایش احسان و هم دلی با هدف توزیع ۸۰ هزار بسته پروتئینی بین صاحبان مشاغل آسیب دیده از ویروس کرونا و خانواده های نیازمند در استان آغاز شد.

صدای جنوب :

ابوذر صناعی گفت: دومین مرحله رزمایش احسان و هم دلی با هدف توزیع ۸۰ هزار بسته پروتئینی بین صاحبان مشاغل آسیب دیده از ویروس کرونا و خانواده های نیازمند در استان آغاز شد.

 

وی تصریح کرد: فاز اول مرحله دوم از روز سه شنبه ۲۴ تیر شروع شد که تمرکز برای توزیع ۴۰ هزار بسته برای افراد شناسایی شده در حاشیه شهرهای یاسوج، گچساران، دهدشت، چرام و دنا می باشند که از بیماری کرونا آسیب بیشتری در استان ما متضرر شدند.

 

صناعی همچنین افزود: در فاز دوم مرحله دوم نیز ۴۰ هزار بسته دیگر، تا انتهای تابستان در سایر شهرهای استان که شیوع کرونا باعث اخلال درآمد شهروندانشان شده توزیع خواهد شد.

 

صناعی با آرزوی اینکه ان شاء الله هرچه زدوتر شر این بیماری منحوس از سر مردم ایران و جهان باز شود؛ تأکید کرد: تا زمانی که کرونا در کشور و استان وجود دارد، ما نیز در ستاد اجرای فرمان امام (ره) برای کمک به کسانی که منبع درآمدشان با مشکل مواجه شده است پای کار هستیم و آنها را تنها نخواهیم گذاشت.

 

وی در پایان گفت: از هم استانی های عزیز خواهشمند هستیم که به نکات ایمنی و دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونای استان توجه داشته باشند و آنها را رعایت کنند و در این ایام از حضور در مراسمات عزاداری و عروسی پرهیز کنند.

 

لازم به ذکر است پیش از این ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان در مرحله اول رزمایش همدلی و احسان بیش از ۲۵ هزار بسته معیشتی شامل اقلام (ماکارونی، روغن، بسته های پروتئینی، برنج و مرغ) بین صاحبان مشاغل آسیب دیده و خانواده های نیازمند استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع کرده بود.

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت