پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 تیر 1399 ساعت 09:04:: شناسه خبر: 80997

اعضای شورای اسلامی شهر دهدشت و آزمون سخت افکار عمومی

از آنجاییکه شهرداری دستگاهی خدمت رسانی و عام است آنکه بر مستندش می نشیند نیز باید خدمتگزاری عام باشد و این را اعضای محترم شورای شهر بیش از هر کسی می بایست به آن توجه داشته باشند.

صدای جنوب:

در روزگاری که فشارهای اقتصادی زندگی مردم را به شدت تحت تاثیر قرار داده و بیماری منحوس کرونا سلامت و امنیت روانی مردم را نشانه گرفته است سخن از مباحث فرعی نوعی بیراهگی است.
اما وجود یک شهردار به معنای واقعی مفهوم می تواند ضمن کاستن از آلام مردم، در تأمین آرامش و ایجاد امنیت روانی و رفاهی شهروندان بسیار مفید و موثر باشد.
از آنجاییکه شهرداری دستگاهی خدمت رسانی و عام است آنکه بر مستندش می نشیند نیز باید خدمتگزاری عام باشد و این را اعضای محترم شورای شهر بیش از هر کسی می بایست به آن توجه داشته باشند.
مطالبات عمومی مردم آنچنان محکم در جای خود ایستاده اند که خود نیز خسته شده و منتظر تغییر هستند.
ورودی های شهر، مبلمان شهری، ایجاد فضای سبز، تزیین ورودی ها، بلوارها، پارک ها و میادین شهر، ساماندهی آبراهه ها و فاضلاب شهری، کمربندی سوم، رفاه پرسنل خدوم شهرداری و… از این دسته اند که بعضاً سالهاست خاک می خورند.
حتی یک شهروند معمولی، مسافر و رهگذر عادی نیز وقتی می بیند چمن و درختان بلواری فریاد هل عطش سر می دهند و آب از بلواری دگر ساعت ها روانه خیابان و جدول می شود که متاسفانه کم در دهدشت اتفاق نمی افتد و یا نیمچه درخت و گیاهی از درز موزائیک صیقلی بلوار اصلی و مرکزی شهر سر بر آورده و استمداد می طلبد ناخودآگاه شهردار و شورا را قضاوت می نمایند.
اینگونه مسائل و سایر موارد حوزه شهری نه سیاست(اصلاح و اصول) می شناسند و نه سیاستمدار.
سخن در این باره بسیار است و درد دل فراوان، که در این مقال نمی گنجد.
شهردار دهدشت استعفا داد.، خداقوت، خسته نباشند و آرزوی توفیق.،
نقد و بررسی عملکردش در شرایط کنونی جز به منظور چراغ راهی برای انتخاب شهردار جدید نه فایده ای دارد و نه ره به جایی می برد.
ضمن اینکه عمر خدمت شورای شهر رو به پایان و بلا شک عمر مسئولیت شهردار نیز.
بی شک، آنچه که در این برهه هیچ محلی از اعراب ندارد برنامه است.
بدین مضمون که اعضای شورا از کاندیدای مورد نظر برای تصدی شهرداری برنامه بخواهند.
امروزه تدوین و ارائه برنامه به مراتب از رفتن به مغازه سر کوچه و خریدن چیپس راحت تر است.
این نکته به معنای مخالفت با داشتن برنامه نیست بلکه شرایطی که عرض شد مجال موضوع نیست به ویژه برای آنکس که خارج از بدنه ی شهرداری است.
امید است اعضای محترم شورای شهر جهت انتخاب شهردار، تمرکز خود را بر روی نیروها و پرسنل شهرداری و یا آنکس که در کسوت شهردار و یا حتی پرسنل شهرداری های سایر شهرهای دیگر رزومه و کارنامه موفقی داشته باشند متمرکز نمایند.
طبیعتاً هر کس ولو اینکه در سکان مدیریتی فلان اداره و سازمان و نهاد موفق ترین هم بوده باشد تا در چم و خم کار با برنامه و ذهنیات خویش کنار آید و روند کار را متوجه شود سوت پایان عمر شورا و شهردار به صدا درآمده است.
اعضای محترم شورا قطعا این را هم می دانند که چه کاندیدای دور ششم شورای شهر باشند یا خیر، بر سر آزمون سخت و نفس گیر افکار عمومی قرار دارند.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت