پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 تیر 1399 ساعت 09:04:: شناسه خبر: 81073

قدردانی امام جمعه دهدشت از خدمات کادر درمانی بیمارستان امام خمینی/وحدانی فر:پذیرش مسئولیت در شرایط خاص جهاد در راه خدا است

سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) به همراه جمعی از مسئولین بیمارستان با امام جمعه شهرستان کهگیلویه دیدار و گفتگو کرد.

صدای جنوب :

سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) به همراه جمعی از مسئولین بیمارستان با امام جمعه شهرستان کهگیلویه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش  صدای جنوب به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت؛ دکتر ابراهیم یاری نسب در این دیدار با ارائه گزارشی از آمار و عملکرد بیمارستان بر تعامل و همکاری بیشتر مسوولین شهرستانی و استانی با تنها مرکز درمانی شهرستان علی الخصوص در این ایام که با بیماری کرونا درگیر است تاکید نمود.

سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت در ادامه تاکید کرد: با مدیریت صحیح و دقیق و با استفاده از وسایل حفاظتی و فاصله گذاری اجتماعی، می توان زنجیره انتقال را قطع کرد و در این شرایط حساس فعلی بیماری کرونا هیچ صنفی به اندازه پزشکان، پرستاران و کادر بهداشتی و درمانی در معرض ابتلا به کرونا نیست.

در ادامه امام جمعه شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: در راه خدمت به مردم، متحمل زحمات و تلاش های فراوانی شده اید که صمیمانه از این خدمات تشکر می کنم چرا که ماحصل آن رضایت خاطر مردم بوده است و قدردان زحمات و تلاش های شبانه روزی کادر درمان در راه خدمت به مردم هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین وحدانی در ادامه به اهمیت موضوع سلامت در اسلام اشاره نمود و تصریح کرد  چون تندرستی از بزرگ‌ترین نعمت‌های خداوند متعال است، باید در حفظ آن بکوشیم و پیش از آنکه بستر بیماری را در آغوش بگیریم، به اصول بهداشتی توجه و با حفظ بهداشت خصوصی و عمومی و روانی از ایجاد بیماری تا حد توان پیش‌گیری کنیم.

وی در ادامه گفت: بستر سازی فرهنگی و رعایت فاصله اجتماعی و تبعیت از قوانین بهداشتی و زدن ماسک را تنها راه کمک به مدافعین سلامت می باشد.

امام جمعه شهرستان کهگیلویه خطاب به دکتر یاری نسب تصریح کرد: پذیرش مسئولیت در شرایط خاص جهاد در راه خدا است و اخلاق حسنه پزشک و کادر درمانی از نظر روحی کمک شایانی به بیماران است.

وی در پایان گفت: مجموعه پرسنل پزشکی و درمانی بیمارستان امام خمینی(ره) با وجود همه مشکلات و کمبودهایی که دارند در رسیدگی به بیماران در این شرایط حساس و بیماری کرونا و ارائه خدمت به آن ها از هیچ کوششی دریغ نکردند و از درگاه خداوند متعال برای این قهرمانان صف مقدم مبارزه با ویروس کرونا،سلامت و بهبودی و موفقیت روز افزون خواهانم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت