پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 آبان 1395 ساعت 19:08:: شناسه خبر: 8112

دروغ بزرگ یک مدیر کهگیلویه و بویراحمدی/تصویر

پاکباز گفت:در حالی که همه ورزشکاران قبل از حضورشان در پارالمپیک مبلغی به عنوان بدرقه پارالمپیک از طرف استانهایشان دریافت کرده بودند تنها کسی که از این کمک هزینه محروم ماند بنده بودم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

سامان پاکباز نایب قهرمان پارالمپیک ریو دوژانیروی برزیل به سخنان روز گذشته ایزد پور مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویر احمد مبنی بر پرداخت ۲۷ میلیون تومان کمک به این ورزشکار نامی استان واکنش نشان داد.

به گزارش صدای جنوب، پاکباز با بیان اینکه بعد از خواندن مصاحبه مدیر کل ورزش و جوانان شوکه شدم گفت:تنها کمک ایزد پور به بنده مبلغ پنج میلیون تومانی بود که بعد از کسب ورودی مسابقات پارالمپیک قول ده میلیون تومان را داده بود ولی درنهایت پنج میلیون آن را با هزاران مکافات داد.

وی با بیان اینکه همین مبلغ را هم قبل از مسابقات قطر وعده داده بود که حدود ۱۰ ماه بعد از آن زمان و با پیگیری های حسین پور عضو شورای شهر تنها پنج میلیون آن محقق شد گفت:کسب سهمیه پارالمپیک برای اولین بار در ورزش استان اتفاق افتاده بود که متاسفانه اینگونه با آن رفتار شد.

سامان پاکباز در ادامه با اشاره به اینکه در حالی که همه ورزشکاران قبل از حضورشان در پارالمپیک مبلغی به عنوان بدرقه پارالمپیک از طرف استانهایشان دریافت کرده بودند گفت:تنها کسی که از این کمک هزینه محروم ماند بنده بودم.

این مدال آور پر افتخار استان در پایان با بیان اینکه ورزش قهرمانی هزینه های سرسام آوری با خود به دنبال دارد خاطر نشان کرد:به جز مبلغ پنج میلیونی هیچ گونه کمک هزینه غیر نقدی دیگری از طرف ورزش و جوانان به بنده نشده است.

منبع: فصل امید

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت