پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 تیر 1399 ساعت 12:04:: شناسه خبر: 81197

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ۳۷۲ فرصت شغلی برای مددجویان کهگیلویه و بویراحمد ایجاد شد

به گزارش خبرنگار صدای جنوب  به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایجاد شغل و اشتغال پایدار از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های کمیته امداد برای مددجویان است که پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی یکی از راهبردهای اساسی در این خصوص است. مبشری تصریح کرد: ۳۷۲ طرح اشتغال‌زایی بااعتبار […]

به گزارش خبرنگار صدای جنوب  به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایجاد شغل و اشتغال پایدار از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های کمیته امداد برای مددجویان است که پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی یکی از راهبردهای اساسی در این خصوص است.
مبشری تصریح کرد: ۳۷۲ طرح اشتغال‌زایی بااعتبار ۱۳میلیارد تومان از ابتدای سال جاری تاکنون برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و سایر اقشار نیازمند اجراشده است.
وی به فعالیت‌های کمیته امداد در حوزه خودکفایی و اشتغال اشاره و بیان کرد: شناسایی مددجویان مستعد اشتغال، شناسایی ظرفیت‌های منطقه، ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به مددجویان متقاضی به‌منظور ارتقاء سطح آگاهی علمی و مهارت‌های فنی و حرفه‌ای آن‌ها از مهم‌ترین برنامه‌های حوزه اشتغال این نهاد است.
مبشری برگزاری دوره‌های آموزش‌ فنی و حرفه‌ای برای مددجویان، کاریابی برای مددجویان آماده‌به‌کار و ایجاد زمینه‌های لازم برای جذب مددجویان آموزش‌دیده در بازار کار را از دیگر برنامه‌های واحد اشتغال کمیته امداد اعلام و تصریح کرد: ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان مستعد از محل تسهیلات اشتغال و قرض‌الحسنه امدادی و بانکی، رسیدگی و نظارت بر حسن فعالیت‌های اشتغال و کمک در بازاریابی و فروش محصولات تولیدی مددجویان از دیگر برنامه‌هاست.
وی بابیان اینکه در سال گذشته ۳۰۳۱ فرصت شغلی بااعتبار ۹۹ میلیارد تومان برای مددجویان کمیته امداد و افراد نیازمند در استان ایجاد شد، گفت: هدف‌گذاری امسال، ۵۵۰۰ فرصت شغلی با اعتبار ۱۶۰ میلیارد تومان که در سفر رئیس کمیته امداد به استان در خردادماه جاری مقرر شد که سقف اشتغال برای استان برداشته‌شده و در حد توان و بیشتر از هدف‌گذاری اعلام‌شده برای افراد نیازمند و خصوصاً مددجویان این نهاد شغل پایدار ایجاد شود.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و تأکید کرد: یکی از مهم‌ترین دلایل پایداری و موفقیت طرح‌های اشتغال‌زایی مددجویان کمیته امداد نظارت این نهاد قبل، حین و بعد از دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی بر طرح های اجرایی است

**ربیعی**

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت