پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 مرداد 1399 ساعت 09:05:: شناسه خبر: 81318

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

تشکل های مردم نهاد استان در مهار ویروس کرونا پیشگام باشند/رشد اجتماعی استان نیازمند ایده های نو و ابتکاری است 

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد :تشکل های مردم نهاد استان در مهار ویروس کرونا پیشگام باشند.

صدای جنوب :

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: سمن ها با ایده های نو و ابتکاری جهت رفع مشکلات و رشد فرهنگی و اجتماعی استان به ویژه در راستای مقابله با بیماری کرونا گام بردارند.

 

به گزارش صدای جنوب، حجت الاسلام سید علی فتح میرمحمدی در نشست با دبیران تشکل های مردم نهاد استان، اظهار داشت: هدف از برگزاری این نشست ها تقویت ارتباط موثر با تشکل های مردم نهاد است.

 

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری خواستار ایجاد بسترهای جدید فعالیت های داوطلبانه به دلیل شیوع ویروس کرونا شد و گفت: با توجه به فعالیت هر یک از تشکل ها در چارچوب قوانین ‏و مقررات و آیین نامه های مربوطه می طلبد با برنامه ریزی مناسب به سمت و سوی ‏برگزاری برنامه های متنوع و مختلف فرهنگی برای مقابله با این ویروس حرکت کنید.

 

وی با بیان اینکه برای جلوگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا باید از حضور در تجمعات خودداری شود، ابراز کرد: پیگیری و انجام برخی از امورات مربوط به موضوعات فرهنگی و اجتماعی از راه دور و به صورت مجازی امکان پذیر است.

 

میرمحمدی تاکید کرد: با آموزش سواد اجتماعی و فرهنگی مردم در فضای مجازی بحران کرونا را به یک فرصت تبدیل کنید.

 

وی تصریح کرد: همکاری و مشارکت سازمان‌ های مردم‌ نهاد زمینه‌ ساز تشویق بهتر مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی است.

 

میرمحمدی خواستار اجرای حرکت های ابتکاری و خلاقانه از سوی سمن ها با توجه به موضوعات روز دنیا شد و گفت: باید نگاه ها را تغییر دهیم.

 

وی خاطرنشان کرد: در بازه زمانی شیوع ویروس کرونا در استان سمن‌ ها با ظرفیت بالای خود اقدامات چشمگیری همراه با جهادگران سلامت انجام دادند که قابل تقدیر است.

 

میرمحمدی خواستار مشارکت بیش از پیش سمن ها در تهیه موادضدغفونی کننده، ماسک و…برای افراد نیازمند شد و بیان کرد: اگر اقدامات مشارکتی باشد شاهد خروجی بهتری خواهیم بود.

 

 

وی در بخش دیگری از سخنانش این نشست را فرصت مناسبی برای هم فکری و هم اندیشی با دبیران تشکل ها به منظور اجرای بهتر برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی با ‏تاکید بر اولویت بندی نیازهای روز جامعه عنوان کرد و افزود: باید تشکل ها به صورت میدانی به فعالیت های خود بپردازند و تنها به ثبت یک اسم در سامانه اکتفا نکنند.

 

میرمحمدی اظهار داشت: امید است شاهد حضور پررنگ تر سمن های استان در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس منحوس کرونا باشیم.

 

 

گفتنی است در این نشست مهم ترین طرح ها و برنامه های سمن های استان مورد بحث قرار گرفته و ابهامات، پیشنهادات و انتقادات موجود در فعالیت های داوطلبانه سمن ها نیز بررسی شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت