پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 مرداد 1399 ساعت 23:05:: شناسه خبر: 81415

مظلومیت علم در عدم توجه به دانشگاه پیام نور در شهرستان لنده

دانشگاه به عنوان مبدا تحولات اساسی در جامعه است که یکی از مهمترین کارخانه های مدیر سازی برای آینده کشور است.

صدای جنوب

یکی از مهمترین شاخصه های توسعه جامعه توجه به علم اندوزی و پژوهش در جامعه است که این مهم مستلزم یک تفکر اندیشه محور است.

 

دانشگاه به عنوان مبدا تحولات اساسی در جامعه است که یکی از مهمترین کارخانه های مدیر سازی برای آینده کشور است که می توانند سهم مهمی در توسعه زیرساخت های کشور داشته باشد.

 

دانشگاه به عنوان یکی از مهمترین و بهترین مراکز تهیه و تولید علم در جامعه است که این مهم می باید از سوی مسئولان همواره به عنوان یکی از شاخص های توسعه مد نظر قرار گرفته شود.

 

سال ۱۳۹۰بود که با حضور نماینده وقت و مسئولان شهرستانی و استانی کلنگ ساخت دانشگاه پیام نور لنده در انتهای شهرک فجر لنده زمین زده شد که قرار بود عملیات ساخت این دانشگاه در کمتر از دو سال ساخته شود که امروز و با گذشت بیش از ۹سال از کلنگ زنی و علی رغم پیشرفت۸۰درصدی می گذرد ولی همتی از سوی مسئولان دانشگاه در مرکز استان و مسئولان حوزه برنامه ریزی وجود ندارد که متاسفانه این مهم همچنان مغفول مانده است.

 

از طرف دیگر جابه جایی سالانه دانشگاه است که باعث سردرگمی دانشجویان در طی این سالها شده است ولی علی رغم همه مشکلات سالانه به دلیل فرصت طلایی تحصیل درب خانه روندی افزایشی دارد.

 

امروز تعداد دانشجویان این دانشگاه به بیش از ۵۰۰نفر دانشجو در پنج رشته دانشگاهی مشغول تحصیل هستند که از این تعداد ۹۰درصد این دانشجویان بومی خود شهرستان لنده هستند.

 

حال در این چند سال دانشجویان خون دل ها خوردند و صبر پیشه کردند که انتظار داریم مسئولان دانشگاه پیام نور استان برای تکمیل پروژه ساخت دانشگاه لنده همتی مضاعف داشته باشند.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت