پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 مرداد 1399 ساعت 11:05:: شناسه خبر: 81564

بیانیه کانون هم اندیشی جوانان انقلابی بمناسبت سالروز تاسیس نماز جمعه

فریضه الهی نماز جمعه که سنگر مستحکم انقلاب و متضمن هدایت  معنوی  و سیاسی است با جدیت کامل حفظ کنید.
(مقام معظم رهبری مدظله العالی)

صدای جنوب

بسم الله الرحمن الرحیم

اکنون که در طلیعه چهل ویکمین سالگرد اقامه آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرارگرفته ایم تدبیر و عمق اندیشه بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در تشکیل و اقامه اولین نماز جمعه در پنجم مرداد ماه سال ۵۸ به امامت حضرت آیت الله طالقانی (ره) بیش از پیش نمایانتر می شود.
نماز جمعه به عنوان مهمترین پایگاه مذهبی و سیاسی، ثمره انقلاب شکوهمند اسلامی مردم ایران به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) میباشد که نقش بسزایی در ترویج فرهنگ دینی و اسلامی در سطح جامعه را دارا است.
نمازجمعه میعادگاه عاشقانی است که با حضور پرشور و وحدت آفرین خود، اراده و عزم راسخ مردم شریف و مسلمان ایران را در دفاع از حریم مقدس اسلام در انظار جهانیان بیش از هر زمان و مکان متجلی می نماید و به مراتب محبت دوستان را افزوده و خشم دشمنان را بر می انگیزد.
فریضه نماز جمعه، مهمترین مصداق همدلی و وحدت در کشور محسوب می شود و پشتوانه و تکیه گاهی مستحکم برای نظام و انقلاب بشمار می رود و به عنوان نمادی از عزت، اقتدار و همبستگی میان آحاد جامعه اسلامی و مسئولان محسوب می شود.
مدیریت داهیانه و رهنمود های مقام معظم رهبری در ادامه مسیر روشن امام خمینی (ره)، همواره اعتلا بخش ، امیدآفرین، و مایه تقویت جایگاه رفیع نماز جمعه در نظام اسلامی بوده و برگزاری با شکوه این آیین که همواره توأم با توصیه به رعایت تقوا و تعمیق بینش سیاسی بوده توانسته است در طول چهل سال اقتدار نظام اسلامی در برهه های حساس انقلاب، جایگاه اصلی و تأثیرگزاری خود را در بین آحاد مردم حفظ کند

نمازجمعه قطعاً برابر آیه قرآن کریم ذکر الله و یادگار حضرت امام رحمه الله و وصیت شهدای عزیز ایران اسلامی است که درهمین راستا رهبر معظم انقلاب فرمودند نماز جمعه یک قرارگاه است قرارگاه ایمان، قرارگاه تقوا، قرارگاه بصیرت و قرارگاه اخلاق است؛ نماز جمعه یک اجتماع هفتگی است که مسلمانان وحدت، همدلی، یکپارچگی، انسجام و اقتدارشان را به نمایش می گذارند.
نماز با فضیلت و دشمن شکن جمعه در گام دوم و چهل ساله آینده انقلاب باید وحدت آفرین و تمدن ساز نوین اسلامی باشد. تابتواند همچون گذشته ضمن ارتباط بین مردم با حاکمیت اسلامی نقش خود را در تببین گام دوم انقلاب بخصوص اصل دوم آن که معنویت و اخلاق است بخوبی ساماندهی و اجرایی نماید و توطئه دشمنان وبدخواهان را خنثی کند.

کانون هم اندیشی و تبلیغی جوانان انقلابی شهرستان لنده ضمن گرامیداشت۵ مرداد  سالروز برگزاری اولین نماز جمعه

از زحمات وتلاش های حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای محمودی اصل امام جمعه محترم شهرستان لنده که همواره منشا خیر و برکت برای این شهرستان بوده اند و در گسترش و ترویج فرهنگ اخلاق مداری، وحدت و همراهی در امور اجرایی و عمومی شهرستان،پیگیری مطالبات مردمی، پیگیری ارتباط میان مردم و مسؤلان و ارتباط نزدیک امام جمعه با مردم تلاش های بیشماری را انجام داده اند و همچنین اعضای ستاد برگزاری نمازجمعه و عموم مردم ولایتمدار شهرستان لنده تبریک گفته، از خداوند منان اقتدار، عزت و سربلندی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسالت می نماید توفیقات شما امام جمعه محترم ،دلسوز،مردم دار،پیگیر ودغدغه مند را ازدرگاه خداوند متعال تحت توجهات خاص حضرت ولی عصر(عج)و رهنمودهای مقام معظم رهبری(حفظه الله تعالی)  مسألت می نماییم.

باتشکرواحترام
کانون هم اندیشی وتبلیغی جوانان انقلابی شهرستان لنده

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت