پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 مرداد 1399 ساعت 23:05:: شناسه خبر: 81732

معاون سازمان برنامه بودجه و جمعی از مدیران عامل بانکهای کشور از شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده بازدید می کنند

شهیدزاده نیز با تقدیر و تشکر از سید محمد موحد به دلیل پیگیری پروژه‌های استان گفت: انشاالله در هفته آینده مصوبه این پروژه را از دولت خواهیم گرفت و اعتبارات ارزی بزودی تزریق خواهد شد.

نشست بررسی پروژه های کهگیلویه بزرگ با حضور سید محمد موحد، دکتر کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد،دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس صندوق توسعه ملی و همچنین سرمایه گذار نیروگاه سیکل ترکیبی در محل صندوق توسعه ملی برگزار شد.

 

در این نشست سید محمد موحد با اشاره به اهمیت نیروگاه سیکل ترکیبی و نیاز مبرم  شهرستان کهگیلویه به تامین برق پایدار در تمامی فصول بیان داشت: روندی که تا کنون در این خصوص پیش رفته است کند بوده و انتظار می رود با کمک همه عزیزان و به ویژه صندوق توسعه ملی این پروژه شتاب بیشتری بگیرد.

 

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ظرفیت این پروژه گفت: این پروژه می‌تواند مشکلات برقی استان را رفع کند و هم در آینده نزدیک برق را به دیگر استانها صادر کند.

 

موحد با تقدیر از زحمت های استاندار و سرمایه گذار این پروژه بیان داشت: دکتر شهیدزاده همیشه یار و همراه مناطق محروم بودند و خواستار توجه ویژه این صندوق به نیروگاه سیکل ترکیبی پادوک شد.

 

شهیدزاده نیز با تقدیر و تشکر از سید محمد موحد به دلیل پیگیری پروژه‌های استان گفت: انشاالله در هفته آینده مصوبه این پروژه را از دولت خواهیم گرفت و اعتبارات ارزی بزودی تزریق خواهد شد.

 

در این دیدار نیز به صورت تلفنی با مدیرعامل پتروپارس و مدیرعامل پتروشیمی دهدشت آخرین وضعیت پتروشیمی دهدشت نیز مورد بررسی قرار گرفت، که صندوق توسعه ملی قول مساعد برای پیگیری مشکلات و تزریق تسهیلات برای این پروژه را نیز داد.

 

در پایان نیز مقرر شد دکتر شهیدزاده ، معاون برنامه بودجه کشور و جمعی از مدیران عامل بانکهای کشور بازدیدی از شهرستان های کهگیلویه بهمئی چرام و لنده داشته باشند، تا به خوبی ظرفیت ها و پتانسیل های موجود را بررسی کنند و گام‌های موثری برای پیشبرد توسعه در کهگیلویه بزرگ صورت گیرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت