پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 مرداد 1399 ساعت 10:05:: شناسه خبر: 81738

استاندار کهگیلویه وبویراحمد: تحقق ۸۲ درصد از تعهدات اشتغال روستایی/ تکمیل پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و جهش تولید ملاک ارزیابی مدیران

به گزارش صدای جنوب  به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ حسین کلانتری در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان خواستار ابلاغ لیست پروژه های جهش تولید به فرمانداران شهرستان های ۹ گانه استان شد. وی تاکید کرد: در این راستا هر هفته نشستی به ریاست معاون اقتصادی استاندار برگزار و عملکرد مدیران به […]

به گزارش صدای جنوب  به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ حسین کلانتری در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان خواستار ابلاغ لیست پروژه های جهش تولید به فرمانداران شهرستان های ۹ گانه استان شد.
وی تاکید کرد: در این راستا هر هفته نشستی به ریاست معاون اقتصادی استاندار برگزار و عملکرد مدیران به صورت گزارش ارائه شود.
استاندار افزود: جلسات هفتگی در خصوص آئین نامه اجرایی تبصره ۱۹ به ریاست معاون عمرانی برگزار شود.
وی بر ضرورت تکمیل زیرساخت های فسفات چرام تاکید کرد و گفت: دولت تدبیر و امید مصمم بوده تا حد توان پروژه‌ های عمرانی را در سال آخر خدمت خود به پایان برساند.
کلانتری بر ضرورت اتمام و تکمیل ۴۳ پروژه عمرانی و ۴ پروژه مهم اقتصادی استان با اعتبار بالغ بر یک هزار میلیارد تومان تا پایان سال تاکید کرد
کلانتری  افزود: در پروژه های جهش تولید پنج شهرک گلخانه ای در استان باید تکمیل شود و پروژه های آب رسانی که سه هزار و ۶۰۰ نفر اشتغالزایی دارد باید سریع تکمیل شوند.
وی تصریح کرد: پروژه های جهش تولید در اولویت کاری مدیران قرار گیرد.
حسین کلانتری عنوان کرد: تعریف پروژه ها متناسب با ظرفیت مناطق باشد و در هر منطقه‌ای که ظرفیت کشاورزی نبوده سعی شده پروژه‌ها در قالب گردشگری، صنعت و خدمات تعریف شود.
وی تاکید کرد: باید مدیریت ها جهادی باشد و مدیریت جهادی یعنی از همه فرصت ها و ظرفیت ها استفاده شود.
استاندار به انتشار برخی از خبرها و جوسازی های تخریب کننده از سوی برخی رسانه ها اشاره کرد و گفت: انتظار می رود رسانه براساس رسالت خود به بیان واقعیت ها بپردازد.
کلانتری خاطرنشان کرد: می طلبد اصحاب رسانه و قلم در روند اجرای این پروژه‌ ها یاری‌ گر  دستگاه‌ های اجرایی باشند و بجای پرداختن به حاشیه هایی که سبب دل‌ زدگی و خستگی مدیران می‌ شود نقاط قوت و مثبت عملکردها را نیز ببینند و با نقد منصفانه واقعیت ها را به مردم منعکس کنند.
کلانتری با اشاره به آتش سوزی های اخیر در استان و خائیز، اظهار داشت: برخی رسانه ها برای پوشش شدت بحران به جای استفاده از تصاویر واقعی تصاویر جنگل های استرالیا و آمریکا را انعکاس داده اند در حالی که برای نخستین بار شش فروند بالگرد در راستای خاموش کردن آتش بسیج شده بود و امکانات دمنده از ابتدای تاریخ تاسیس منابع طبیعی در استان ۲۰۰ درصد افزایش پیدا کرده است.
وی با تاکید بر تثبیت مدیران موفق، تصریح کرد: سال پایانی دولت است و وقتی برای پرداختن به حاشیه ها نداریم.
کلانتری افزود: در بخش اشتغال روستایی از یک هزار و ۶۹ طرح تنها ۱۷۳ طرح ایراداتی داشت و ۸۲ درصد موفق عمل کردند.
وی با تاکید بر اینکه بانک توسعه تعاون از بانک های موفق استان است، گفت: بدون شک اگر فردی خلاف قانون عمل کند با وی برخورد خواهد شد و با کسی تعارف نداریم.
استاندار بر مصمم بودن دولت در تکمیل پروژه راهسازی پاتاوه – دهدشت اشاره کرد و گفت: پروژه افتتاح ۱۶ هزار  واحد مسکن مهر که ۶۰ درصد از تکمیل و اجرای آن در دولت تدبیر و امید انجام شده در اولویت کاری قرار دارد.
کلانتری بر لزوم همدلی و انسجام در استان تاکید کرد و گفت: اکنون همگی در کنار هم باید برای رونق تولید و اشتغال در استان تلاش کنیم.

**ربیعی**


دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت