پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 مرداد 1399 ساعت 11:05:: شناسه خبر: 81741

استاندار کهگیلویه وبویراحمد: محدودیت های بیشتری در مقابله با بیماری کرونا اعمال می شود/ماسک زدن و در خانه ماندن بهترین راهکار

به گزارش  خبرنگار صدای جنوب  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ استاندار کهگیلویه وبویراحمد به ممنوع بودن برگزاری هرگونه تجمعات و اجتماعات، عروسی و عزا در تالارها، باغات و یا منازل تا یک هفته دیگر تاکید کرد و گفت: با نشاط، شادابی و امید در جامعه مخالف نیستیم و برای سلامت و جان […]

به گزارش  خبرنگار صدای جنوب  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ استاندار کهگیلویه وبویراحمد به ممنوع بودن برگزاری هرگونه تجمعات و اجتماعات، عروسی و عزا در تالارها، باغات و یا منازل تا یک هفته دیگر تاکید کرد و گفت: با نشاط، شادابی و امید در جامعه مخالف نیستیم و برای سلامت و جان مردم در شرایط کنونی باید از مراسمات و اجتماعات خود داری شود.
استاندار به ممنوع بودن تالارهای پذیرایی، باغ تالارها، مراسمات و گیم نت ها اشاره و تاکید کرد: بازرسی ها، نظارت و کنترل بر مطب ها، آرایشگاه های زنانه و مردانه، بازار، اصناف و مردم حاضر در بازار بیشتر شود.
حسین کلانتری بهترین برنامه مقابله ای و کنترلی بیماری کرونا را فرهنگ سازی و نهادینه کردن آن دانست و گفت: صدا و سیما، رسانه های گروهی و فضای مجازی در این خصوص الگو سازی کنند.
وی یادآور شد: اگر با قوه قهریه با عاملین باز چرخش و شیوع بیماری کرونا برخوردها آغاز شده است به این دلیل بوده که سلامت و جان مردم برای ما از همه بالاتر است و مجبور و ملزم به برخورد قانونی هستیم.
استاندار اعلام کرد: بطور کامل ملزم به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و زدن ماسک هستیم و تخلف از این موضوع پیگرد قانونی دارند.
وی یادآورشد: با برگزار کنندگان مراسم عروسی و عزا در منازل که قطعا سبب شیوع کرونا خواهد شد برخورد قانونی می شود و از مصوبات این ستاد بوده و لازم الاجراست.
حسین کلانتری با بیان اینکه بهترین واکسن و دارو برای درمان کرونا در شرایط فعلی، ماسک زدن، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، مراقبت های شخصی و در خانه ماندن است تاکید کرد: برنامه های لازم برای قطع زنجیره کرونا و افرایش بهبودی شرایط، مورد توجه جدی باشد.
استاندار تاکید کرد: ایستگاه غربالگری ورودی پلیس راه یاسوج – شیراز برای مدت یک هفته راه اندازی شود.
حسین کلانتری ابراز داشت: افراد و یا خانواده هایی که برنامه های پیشگیرانه و مقابله ای با کرونا داشته اند از طریق صدا و سیما به عنوان الگو و فرهنگ سازی معرفی شوند و ما هم از آنها تقدیر خواهیم کرد.

**ربیعی**


دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت