پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 مرداد 1399 ساعت 14:05:: شناسه خبر: 81849

پیام تبریک مسئولین شهرستان لنده بمناسبت دهه امامت و ولایت

مسئولین شهرستان لنده طی پیامی دهه امامت و ولایت را تبریک گفتند.

صدای جنوب

عید سعید قربان، عید دلدادگی و رهایی از اسارت نفس و بسترى براى جارى ساختن مفهوم عبودیت و بندگى است، این روز فرخنده آموزه های فراوانی برای بشریت به همراه دارد و به ما می آموزد که باید همچون پیامبران الهی تسلیم محض فرمان خداوند متعال بود.
عید سعید غدیر خم، جشن شکرانه اکمال دین و اتمام نعمت و روز تعیین خط مشی اعتقادی، اجتماعی و سیاسی برای مسلمانان است؛ روزی که صاحب شریعت با معرفی جانشین خود از سوی خداوند، تکلیف حیات بشریت را برای همیشه مشخص کرد.
بی تردید قربان و غدیر درس های بزرگ و تاریخی به ویژه در زمینه حفظ وحدت و اتحاد برای امت اسلامی دارند و امیدواریم در دهه مبارک امامت و ولایت، فرصت بهره مندی از درس ها و آموزه های این دو عید شکوهمند برای همه مسلمانان فراهم شود.
فرصت را مغتنم شمرده و فرخنــــــده اعیاد قربان و غدیر و ایام دهه مبارک امامت و ولایت را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظلّه‌العالی) و همشهریان عزیز شهرستان لنده تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم و امیدواریم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در روزهای نه‌چندان دور با از بین رفتن کامل ویروس منحوس کرونا، شاهد افزایش نشاط و شادابی همه مردم جهان خصوصاً هموطنان عزیزمان در ایران اسلامی باشیم.

سرگرد پاسدار اسفندیار مختاری
فرمانده سپاه ناحیه لنده

**********

بسم الله النور:
“عید قربان، عید عاشقی، عید از خود گذشتی و عید پایداری است. عید قربان تجلی عشق بنده به خداست؛ عید رهایی از هرگونه تعلقات وپیرایه های دنیوی است؛ در یک کلام “رهایی از آنچه غیر خدایی است”.
این فلسفه الهی را میتوان به خوبی در مناسک حج یافت آنجا که انسان در عرفات به شناخت می رسد و در مشعر به شعور الهی و در منا، رهایی از تعلقات دنیوی ورسیدن به عشق و قرب الهی را آرزو می کند و از شیطان برائت می جوید.
آنان که به عروه الوثقی چنگ می زنند، سعادتمندان حقیقی این دنیا و آخرتند که خویشتن را به جمع اولی الابصار رسانده و روح خویش را حج گذار خانه خدا می کنند.
تقارب این عید الهی با عید امامت و ولایت حلاوتی دو چندان دارد بدون شک عید سعید غدیر، امتداد خط رسالت در آیینه تمام نمای امامت است و روز بشریت و روز پاسداشت انسان کامل است. غدیر تداوم رسالت پیامبر عظیم الشان حضرت محمد(ص) در ولایت حضرت علی (ع) است. غدیر عید پیمان و میثاق و عهد است. عید عدالت و رهبری ، عید انسانیت و کمال است.
این اعیاد فرخنده، را به همه مسلمانان و پیروان راستین نبوت در سر تا سر جهان خصوصا مردم شریف شهرستان لنده تبریک عرض می‌نمائیم و از درگاه ایزد منان عزت، سربلندی و سرافرازی روزافزون تمامی عزیزان را مسئلت داریم .
انجمن جوانان شهرستان لنده

**********

بِسْمِ ٱللّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِیمِ

…سَلَامٌ عَلَى إِبْرَاهِیمَ کَذَلِکَ نَجْزِی الْمُحْسِنِینَ إِنَّهُ مِنْ عِبَادِنَا الْمُؤْمِنِینَ
عید سعید قربان یاد آوار تجلی توحید نابی است که از ابراهیم تا خاتم(ص) در سیره یکایک انبیا نمود پیدا کرده و ما اکنون وامدار این هدیه بزرگ خداوندیم
عید قربان یاد آور رهایی از وسوسه ها و تعلقات دنیوی است و به عبارتی آزمون بزرگ بندگی بدرگاه خداوند عزوجل است .
اینجانب با کمال مسرت عید سعید قربان، را به محضر حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری و همه مسلمانان آزاده و مستعضفان جهان؛ خصوصا مردم شریف و متدین و انقلابی شهرستان لنده تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از پیشگاه با عظمت پروردگار بی همتا، سعادت، سلامتی، رستگاری را برای یکایک مردم شریف لنده و اقتدار و سربلندی روز افزون ایران اسلامی را در سایه وحدت و برادری مسئلت دارم
ان شالله
مراد مرادی پور
دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد مستضعفان لنده

**********

به نام خدا
«مَنْ کُنْتُ مَوْلاه فَهذا عَلیٌ مَوْلاه»

روزی عید قربان در آغاز دهه امامت و ولایت یاد آور روز رهایی از تعلقات غیر خدایی و قربانی کردن دلبستگی های دنیایی ، شکوفایی ایمان، یقین و دل سپردن به رضایت محبوب است. پایان این دهه نیز مصادف با روز عید سعید غدیر است که اساس دین ، ثمره نبوت و تعیین خط مشی مسلمانان تا آخرین روز دنیا در این روز شکل گرفت.

تقارب این دو عید عظیم، حلاوتی دوچندان دارد؛ چراکه باری دیگر بر ما این حقیقت را یادآور می شود که راهِ پیمودن مسیر تقرب به سوی خداوند سبحان و رسیدن به کمال، جز با رهایی از تعلقات دنیایی و تمسک به ائمه اطهار، امکان پذیر نیست.

اینجانب فرا رسیدن موسم رستگاری حج و اعیاد بزرگ و خجسته قربان، غدیر و دهه امامت و ولایت را به  مردم ولایتمدار و خداجوی  ایران اسلامی و همه انسان‌های حقیقت‌طلبی که در آستان پروردگارشان سر تسلیم و سپاس فرود آورده‌اند و جز به رضای او نمی‌اندیشند تبریک و تهنیت عرض نموده، از درگاه ایزد منان می‌خواهم توفیق عمل به آموزه‌های نجات‌بخش و راهگشای پیامبران الهی را به همه ما عنایت فرماید‌.
مهندس نورمحمد نعمتی
مدیر شبکه بهداشت و درمان لنده

**********

خوشا آنان که با حق آشنایند

مطیع محض فرمان خدایند

چو ابراهیم اسماعیل خود را

فدای امر الله می‌نمایند

عید سعید «قربان»، جشن «تقرب» عاشقان حق مبارک

اینجانب عید سعید قربان، دهه امامت و ولایت،  جشن شکوفایی ایمان و یقین را به مسلمانان آزاده جهان، هموطنان عزیز و مردم شریف و متدین شهرستان لنده تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از پیشگاه با عظمت پروردگار بی همتا،سعادت، سلامتی، رستگاری را برای همگان و اقتدار و سربلندی روز افزون را برای ایران اسلامی در سایه وحدت و برادری مسئلت دارم.

حکمت الله همتی نژاد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لنده

**********

به نام خدا

الْیَوْمَ أَکْمَلْتُ لَکُمْ دینَکُمْ وَ أَتْمَمْتُ عَلَیْکُمْ نِعْمَتی وَ رَضیتُ لَکُمُ الْإِسْلامَ دیناً
روز عید قربان در آغاز دهه امامت و ولایت یاد آور روز رهایی از تعلقات غیر خدایی و قربانی کردن دلبستگی های دنیایی ، شکوفایی ایمان، یقین و دل سپردن به رضایت محبوب است. پایان این دهه نیز مصادف با روز عید سعید غدیر است که اساس دین ، ثمره نبوت و تعیین خط مشی مسلمانان تا آخرین روز دنیا در این روز شکل گرفت.

غدیر پرشکوه ترین و زیباترین جلوه ولایت، غدیر روز تداوم رسالت انبیاء حق در ولایت علی علیه السلام و عید عهد، پیمان و میثاق است .

عید قربان، روز ثبوت و اثبات عشق و تسلیم است و دهه ولایت یادآور این حقیقت است که پیمودن مسیر تقرب به سوی خداوند سبحان ، تهذیب نفس و رسیدن به کمال ، بدون ولایت امکان پذیر نیست .

اینجانب فرا رسیدن موسم رستگاری حج و اعیاد بزرگ و خجسته قربان، غدیر و دهه امامت و ولایت را به عموم ملت شریف ایران خصوصا مردم ولایتمدار و خداجوی شهرستان لنده و همه انسان‌های حقیقت‌طلبی که در آستان پروردگارشان سر تسلیم و سپاس فرود آورده‌اند و جز به رضای او نمی‌اندیشند تبریک و تهنیت عرض نموده، از درگاه ایزد منان می‌خواهم توفیق عمل به آموزه‌های نجات‌بخش و راهگشای پیامبران الهی را به همه ما عنایت فرماید.

ستادبرگزارنمازجمعه شهرستان لنده

*********

بسم الله الرحمن الرحیم
عید قربان باشکوهترین مرتبه تسلیم در برابر فرمان الهی و بریدن سر نفس ، عید غدیر کمال دین در تداوم رسالت و دهه ولایت حقیقت این موضوع است که تهذیب نفس و رسیدن به کمال بدون پذیرفتن ولایت ممکن نیست. اینجانب دهه ولایت و امامت را به مردم شریف و ولایت مدار لنده به خصوص جامعه هدف بهزیستی تبریک می گویم و سلامتی و توفیق را برای همه آنان زیر سایه ولایت حضرت عصر(عج) و نائب بر حقش آرزومندم .

شیرزاد زکی نژاد

رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده

**********

لَبَّیکَ الّلهُمَّ لَبَّیکَ، لَبَّیکَ لاشَریکَ لَکَ لَبَّیکَ، إنَّ الْحَمْدَ وَ النِّعْمَهَ لَکَ وَالْمُلکَ، لاشَریکَ لَکَ لَبَّیکَ»

عید قربان؛عید سر سپردگی و بندگیست، روز نزدیک شدن دل هایی است که به قرب الهی رسیده اند، این عید تجلی عشق بنده به خداست؛ روز رهایی از هرگونه تعلقات و وابستگی های دنیوی و در یک کلام “رهایی از آنچه غیر خدایی است”. و واقعه غدیر با جمله ” مَنْ کُنْتُ مَوْلاه فهذا عَلیٌ مَوْلاه” متجلی شده و آن نشانه و رمزی است که از تداوم خط نبوّت حکایت می کند و نقطه تلاقی کاروان رسالت با طلایه داران امامت است. عید غدیر، عید کمال دین، ثمره نبوت و تداوم رسالت محمد(ص) در ولایت علی(ع) است. اینجانب فرصت را مغتنم شمرده و اعیاد فرخنده قربان و غدیر و دهه ولایت و امامت را تبریک و تهنیت گفته و در این ایام سراسر صفا و معنویت از خداوند منـّان، سلامتی و توفیق روزافزون را برای عموم مردم خصوصا مردم فهیم شهرستان لنده مسئلت دارم.

عزیزالله شریفی

رئیس شورای شهر لنده

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت