پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 مرداد 1399 ساعت 11:05:: شناسه خبر: 82132

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان :نجات یک زن در ارتفاعات حوض دال دنا

رئیس جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت : خانم کوهنوردی که دچار مصدومیت شده بود با اقدام تیم های امدادی این جمعیت نجات و به مراکز درمانی منتقل شد .به گزارش  خبرنگار صدای جنوب  به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان ، امان الله جهان بین افزود : مورخ ۱۵ مرداد ۹۹ ساعت […]

رئیس جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت : خانم کوهنوردی که دچار مصدومیت شده بود با اقدام تیم های امدادی این جمعیت نجات و به مراکز درمانی منتقل شد

.به گزارش  خبرنگار صدای جنوب  به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان ، امان الله جهان بین افزود : مورخ ۱۵ مرداد ۹۹ ساعت ۱۵ و ۴۰ دقیقه تماس تلفنی با سامانه اضطراری ۱۱۲ جمعیت هلال احمر از سوی کوهنوردان در منطقه حوض دال دنا مبنی بر حادثه شکستگی پای یک خانم ۳۵ ساله ثبت و از طرف امدادگران اقدام شد.

جهانبین اذعان کرد: این حادثه برای کوهنوردی که به صورت خانوادگی به قله ۴۰۰۰ متری در نزدیکی جانپناه حوض دال دنا رفته بودند ، رخ داده بود و باعث شکستگی پای بانوی کوهنورد شد .
وی ادامه داد : به محض دریاف خبر یک تیم ۵ نفره با تجهیزات تخصصی نجات کوهستان شهرستان دنا و تیم واکنش سریع استان به منطقه اعزام و با توجه به بعد مسافت تصمیم بر اعزام مصدوم با بالگرد گردید.

جهانبین  خاطرنشان کرد  : جمعیت هلال احمر استان با پیگیری و تماس با سازمان امداد و نجات مبنی بر اعزام بالگرد به منطقه حوض دال دنا جهت انتقال مصدوم و موافقت سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جهت اعزام بالگرد به استان یک تیم کوهنوردی ۳ نفره از جمعیت هلال احمر استان ویک تیم مردمی وبه همراه ۴ نفر از کادر پرواز در ساعت ۱۹/۲۰ دقیقه از فرودگاه یاسوج به سمت ارتفاعات دنا(حوض دال) پرواز و مصدوم را از طریق بالگرد به فرودگاه انتقال و از فرودگاه با آمبولانس جمعیت هلال احمر به بیمارستان انتقال دادند.
وی اظهار داشت : در این عملیات امدادی ، تیمهای تخصصی به تعداد ۸ نفر ، تیم پشتیبان ۵ نفر ، تیم امبولانس ۳ نفر ، خودروهای در گیر ۲ عدد کمک دار ، یک امبولانس و یک بالگرد ، اقدام به عملیات امداد نمودند.
جهانبین در پایان گفت : جهت اجرای عملیات ، هماهنگی های لازم بین معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل بحران و دادستان مرکز استان و مدیر عامل جمعیت هلال احمر انجام گرفت .

**ربیعی**

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت