پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 مرداد 1399 ساعت 12:05:: شناسه خبر: 82140

پیام تبریک فرمانده انتظامی شهرستان گچساران بمناسبت روزخبرنگار

بی شک روز خبرنگاریادآور مجاهدت های زنان و مردانی حقیقت طلب است که بیرق بزرگ آگاهی بخشی رابردوش کشیده وخاضعانه وبی ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کردند.

صدای جنوب؛

فرمانده انتظامی شهرستان سرهنگ سید محمد موسوی در پیامی فرارسیدن ۱۷مردادماه روزخبرنگاررابه همه خبرنگاران و خدمتگذاران عرصه خبرتبریک و تهنیت عرض نمود.
متن پیام بدین شرح است: بی شک روز خبرنگاریادآور مجاهدت های زنان و مردانی حقیقت طلب است که بیرق بزرگ آگاهی بخشی رابردوش کشیده وخاضعانه وبی ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کردند.
اهمیت خبر وخبرنگاری به اندازه‌ی است که در قرآن کریم یک سوره به نام نباء یعنی خبرویک سوره به نام قلم اختصاص یافته است. رهبر فرزانه انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی )بیان داشتند:((اگرزحمات شما نباشد این لحظه ها هرگز ماندگار نمی شود .شما هستید که این لحظه ها ی گذرنده را باتلاش و دلسوزی زیاد ،برجسته وماندگارمی کنید ودراختیاراذهان وافکارعموم مردم قرارمی دهید)) .
بدون شک زحمات خبرنگاران در اطلاع رسانی دقیق موضوعات پلیسی،رسیدن پلیس به هدف برقراری نظم و امنیت و مقابله باناهنجاری های اجتماعی را آسان تر می کندواین دوقشرزحمت کش توانسته اند درتمام سال های همکاری خود ،همچون حلقه های یک زنجیر،آرامش و آسایش رابرای جامعه به ارمغان آورند.
این روزها که میدان های نبرد تغییر شکل داده و ذهن مردم ،عرصه فتنه انگیزی دشمنان شده است تابامسموم کردن فضای جامعه اهداف پلید خودرا دنبال کنند و دشمنان ازطریق رسانه های خود سالانه میلیاردها دلار هزینه صرف می کنند تا کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به چالش کشیده و علیه دستاوردها و پیروزی های مکرر آن سمپاشی کنند،در چنین فضایی است که نقش اصحاب رسانه درخنثی کردن توطئه دشمنان برجسته شده و اطلاع رسانی دقیق آنها و روشن کردن اذهان مردم به واقعیات می تواند دراین امر کارگشا باشد.
اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار و پاسداشت یا دو خاطره شهید صارمی وتمامی شهدای عرصه خبر و همچنین تبریک عید سعید غدیر خم ،از زحمات و تلاشهای مجاهدانه تمامی خبرنگاران و فعالان این عرصه تشکر فراوان نموده واز خداوند متعال صحت ،سلامتی و موفقیت این عزیزان را مسئلت می نمایم.


 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت