پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 مرداد 1399 ساعت 15:05:: شناسه خبر: 82161

پیام تبریک سرپرست مدیریت جهادکشاورزی کهگیلویه به مناسبت روز خبرنگار

صدای جنوب : سرپرست مدیریت جهادکشاورزی کهگیلویه در پیامی فرارسیدن ۱۷ مرداد روزخبرنگارراتبریک گفت. متن پیام علی رضا نیکویی زاده بدین شرح است:   هفدهم مردادماه، سالروز شهادت شهیدمحمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، بهانه و فرصتی برای قدردانی از خبرنگاران پرتلاش استان کهگیلویه وبویراحمد است. فرصتی که برای نشان دادن جایگاه و اهمیت […]

صدای جنوب :

سرپرست مدیریت جهادکشاورزی کهگیلویه در پیامی فرارسیدن ۱۷ مرداد روزخبرنگارراتبریک گفت.

متن پیام علی رضا نیکویی زاده بدین شرح است:

 

هفدهم مردادماه، سالروز شهادت شهیدمحمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، بهانه و فرصتی برای قدردانی از خبرنگاران پرتلاش استان کهگیلویه وبویراحمد است.
فرصتی که برای نشان دادن جایگاه و اهمیت عرصه رسانه و خبر برای عموم مردم و هم بهانه ای برای تکریم و تقدیر از فعالان و زحمت­کشان این عرصه است.

خبرنگاران، بی­ آنکه ادعایی داشته باشند، در توسعه آگاهی عمومی و در گمنامی کامل ایفای نقش می­ کنند.

تلاش شبانه روزی آنها و دقت نظر،‌ توجه به مطالبات مردم، ازخودگذشتگی در بسیاری از مسائل و دغدغه های شخصی، از مهم­ترین ویژگی ها و رسالت­ های خبرنگاری است که در بسیاری از موضوعات چراغ راهی برای مدیران و اهرمی برای توسعه استان هستند.

اکنون که ویروس منحوس کرونا زندگی را برای بسیاری از مردم سخت کرده است قشر خبرنگار همگام با جانفشانی مدافعین سلامت، در حال خدمت رسانی به مردم هستند و هیچ موضوعی نمیتواند آنها را از رسالت خویش بازدارد.

اینجانب به نمایندگی از مجموعه جهاد کشاورزی کهگیلویه ، ضمن قدردانی از تمامی اصحاب رسانه تندرستی و موفقیت را، در سایه‌ الطاف خداوند باری تعالی برای تمامی خبرنگاران و فعالان عرصه خبر ارزومندم.

علی رضا نیکویی زاده
سرپرست مدیریت جهادکشاورزی کهگیلویه

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت