پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 مرداد 1399 ساعت 15:05:: شناسه خبر: 82165

پیام مدیران کهگیلویه به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک مدیران کهگیلویه به مناسبت روز خبرنگار در زیر می آید…

صدای جنوب :

مسئولان ادارات و نهادهای کهگیلویه فرارسیدن ۱۷مرداد روز خبرنگار را تبریک گفتند..

///////

پیام تبریک فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه به مناسبت روز خبرنگار سلام ودورود خدا بر تمامی و قایع نگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می دارند و جامه خویش را جز در مسیر حق و عدالت به کار نمی گیرند .سلام ودرود خدا بر تمامی خبرنگاران شهید که قلم را سلاح خویش ورسانه راسنگر دفاع از استقلال و ازادی و مقابله با زور مندان و قدرت های سلطه گرجها نی قراردادند ودر این راه پر افتخار به دیدار محبوب رسیدند.
روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها است ،برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسانهای فرهیخته که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه جان خود را تقدیم انقلاب کردند و تقدیر از زحمات کسانی است که با مسئولیت و آزادی و تحمل سختی های فراوان به نگاشتن حقا یقی می پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمره می بخشند .
از این رو، فرار رسیدن ۱۷مرداد ماه که در تقویم به نام روز خبرنگار مزین شده فرصت مغتنمی برای ارج نهادن به تلاش خبرنگارانی است که خاضعانه و بی ادعا همچون چراغی روشن و هدایت گر در جامعه به شناخت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف پرداخته و با هدف روایت حقایق ، بیرق آگاهی بخشی را بر دوش کشیده و در راستای پاسداری و حراست از اندیشه ها از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند . اینجانب ضمن گرامی داشت خاطره شهدای اصحاب رسانه خصوصا شهید “محمودصارمی “خبرنگار متعهد وهمچنین نکوداشت پیشکسوتان عرصه اصلاع رسانی و خبر، از تلاش بی دریغ خبرنگاران دلسوز که با وجدان بیدار و آمیخته با عشق به بیان حق و حقیقت می پردازند، قدردانی میکنم؛ فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه سرهنگ پاسدار جهان دیماز

 

////

باسمه تعالی

«ن والقلم و ما یسطرون»

✍🏻سوگند به قلم و آنچه می‌نویسد. (قلم:۱)

۱۷ مرداد ماه «روز خبرنگار » یاد روز باشکوه تلاشگران عرصه اندیشه و قلم که رشد و ارتقاء سطح اطلاعات جامعه مرهون خدمات سریع و دقیق این عزیزان است، را به حضور خبرنگاران عزیز تبریک عرض نموده وضمن پاسداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه،جد و جهد شما عزیزان را در برافروختن چراغ اطلاع‌رسانی مستقل و مسئولانه ارج می‌نهیم.

بی شک،دستیابی به قله‌های پیشرفت،سربلندی و سعادت کشور ، مراقبت از منافع ملی و مصالح مردم و آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی جز با حق‌جویی، صدق و مجاهدت در عرصه آگاهی ممکن نمی‌شود.

از ایزد منان تداوم عزت و اهتمام مسئولانه شما را در روایت عشق، آزادی و حق گویی در عرصه آگاهی آرزومندم.

با آرزوی توفیقات الهی

آویزش،مدیریت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کهگیلویه

✔✔✔✔✔✔✔✔✔

بسمه تعالی

اینجا نوای پی در پی صفحه کلیدها در فضا می‌رقصد … مغزهای بزرگ فرهیخته ای بی وقفه در پی حقیقت می‌رود پشت مانیتورها و گوشی‌ها پیامبران بدون وحی نشسته‌اند با یک مشت قلب تپنده ناآرام… با چشم‌هایی که هرگز نمی‌خوابد و گوش‌هایی که هرگز بسته نمی‌شود… اینجا یک سری انسان بی ادعا شب‌ها با اضطراب از خواب می‌پرند و ذهنشان تا خود صبح در پی اتفاقات پرسه می‌زند. ممکن است دو یا سه روز پشت سر هم مجبور باشند در محل کارشان بمانند و یا حتی در سیاه زمستان هزار کیلومتر راه به سردسیرترین نقاط کشور با سفر کنند و چندساعتی بعد از مخابره، بدون استراحت همان مسیر را بازگردند… راستی چقدر می‌ترسید از این ویروس کوچک خطرناک؟ مثلاً آنقدر شجاعت دارید که بروید بیمارستان عفونی و ساعت‌ها آنجا کار کنید و کسی هم هیچوقت به شما عنوان فداکار و مدافع سلامت ندهد؟ یا از خانواده‌تان بگذرید و سال نو را کنار بیماران و پزشکان تحویل کنید؟ اینجا دوربینشان، خودرویشان، حتی سر و صورتشان و چه بسیار قلب‌هایشان بی گناه، به زوال می‌رود و بر خلاف تصورات و حقوق جهانی شان نه به دلار دستمزد می‌گیرند و نه امنیت جانی و روانی تضمین شده‌ای دارند.
این نگارنده‌های بی ادعا نه فقط سالی یک بار که تقویم همه را هل می‌دهد به سمتشان، بلکه همیشه با افتخار خبرنگارند… اینجا می‌شود عشق را بویید! چرا که اگر عشق ننامیم و نخوانیمشان شوربختانه یا خوشبختانه، در روزگاری که غول زندگی پا می‌فشارد روی شانه‌هایشان، حق التحریر ناچیزشان بهانه‌ی خوبی برای ماندن نیست…
پس قطعاً مبارک است روزی که به نام آنهاست .اینجانب به نوبه خودم عرض تبریک دارم روز خبرنگار را که درعرصه آگاهی بخشی وآموزش قوانین راهنمایی ورانندگی وایجاد امنیت همدل وهمیار پلیس راهور بوده وهستند.

سرگرد مهرداد خادم ؛؛رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی کهگیلویه.

////

ه نام صاحب قلم
سلام بر اصحاب رسانه، پیامبران روزگار بدون وحی ، کسانی که در عمق جامعه زندگی می کنند و حقیقت را آشکار می نمایند ، حامی انسان ها در برابر غیر انسان ها، مردی در برابر نامردی ، انسان های روزها و لحظات سخت ، علمداران حقیقت طلبی ، عدالت خواهی و مبارزه با فساد .
هفدهم مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید ، طارمی عزیز و روز خبرنگار را به خبرنگاران فرهیخته ، اصحاب قلم و رسانه استان تبریک و تهنیت عرض می کنم .
امیدوارم در برداشتن بار سنگین امانت ، همواره موفق ، پیروز و سربلند باشید .
یوسف عمرانی نژاد
ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت

************************
قال اللهُ الحَکیمُ فِى کِتَابِهِ الکَرِیم :
بِسْمِ اَللّٰهِ اَلرَّحْمٰنِ اَلرَّحِیمِ. ن وَ اَلْقَلَمِ وَ مٰا یَسْطُرُونَ
ن، و سوگند به قلم و آنچه به سبب قلم (و یا با قلم) مى‌نویسند.
درود صلوات بر ارواح پاک و طیبه شهداء،گرامی میداریم یاد و خاطره شهید اهل قلم ،شهید بزرگوار محمود صارمی مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزار شریف افغانستان ، که در مسیری مبتی بر ایمان عاشقانه پرگشود تا تا قداست قلم که همانا مایه صلاح و فلاح است را سرافرازانه و سربلند بر لوح تاریخ معاصر برای همیشه جاودانه ثبت بنماید ،اینجانب از صمیم قلب ضمن ارج نهادن به مقام شامخ رهروان این شهید معظم ،هفدهم مردادماه ،روز خبرنگار به طلایه داران این عرصه ، که همواره روح امید و بالندگی را در جامعه زنده نگه داشته اند صمیمانه تبریک عرض می نمایم .در پایان از همه خبرنگاران زحمت کش ،دلسوز وعلاقمند به عرصه امدادگری دعوت می کنم تا بعنوان مددکار افتخاری یاری رسان ما در نهاد مقدس کمیته امداد امام خمینی(ره) دهدشت درحمایت از ایتام و نیازمندان باشید ، امید است در پناه حق ماجور باشید .
سید عبدالخالق آرامش دوست
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)دهدشت

**********************
بسمه تعالی
۱۷ مرداد ماه «روز خبرنگار » یاد روز باشکوه تلاشگران عرصه اندیشه و قلم را به حضور خبرنگاران عزیز شهرستان کهگیلویه تبریک عرض مینمایم وضمن پاسداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه،جد و جهد شما عزیزان را در برافروختن چراغ اطلاع‌رسانی مستقل و مسئولانه ارج می‌نهم. بی شک، دستیابی به قله‌های پیشرفت،سربلندی و سعادت جامعه ، مراقبت از منافع عمومی و مصالح مردم و آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی جز با حق‌جویی، صدق و مجاهدت در عرصه آگاهی ممکن نمی‌شود.لذا در همین راستا از اقدامات مجاهدت گونه اصحاب رسانه شهرستان کهگیلویه که در این ایام سخت و نفس گیر مقابله با بیماری کرونا یار و مددکار حوزه سلامت شهرستان در بحث اطلاع رسانی و پوشش اخبار مربوطه بوده اند کمال تقدیر و تشکر را دارم و از ایزد منان تداوم عزت و اهتمام مسئولانه این عزیزان را در روایت عشق، آزادی و حق گویی در عرصه آگاهی آرزومندم.
دکتر محمد طاهر طیب زادگان
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه

///////////

 

سلام و درود خدا بر تمامی وقایع نگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس میدارند …
نوشته هایتان طلوع حقیقت و بیان دردهای کسانی هست که نمی توانند بگویند وفریادشان بی صداست
خبرنگاران وجدان بیدار جهان وتصویر گر زمان خویش هستند ،زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست .
روز خبرنگار را به شماها تبریک عرض میکنم..
سید شرمت اله حسینی پرور بخشدار مرکزی کهگیلویه

 

/////

بسم الله الرحمن الرحیم

خبرنگاران پرچم داران آزاد اندیشی اند. همانان که شجاعانه و صادقانه به دنبال اصلاح اموراتی هستند که شاید از دید همگان نادیده انگاشته شود و یا توجهی به آن نکنند. آنها تلنگری هستند بر اخلاقیات و بدون آنها واقعیت بازتابی نخواهد داشت.

همانند شهید محمود صارمی که این روز به خاطر جانفشانی او روز خبرنگار نامیده شده است، خبرنگاران همواره در تلاش هستند تا آخرین لحظات جان خود دست از بیان واقعیات برندارند، ولو اینکه با آنها به نیکی رفتار نشود.

به اعتقاد من خبرنگاری تنها با عشق میسر است و نمیتوان به عنوان یک شغل به آن نگاه کرد. عشق به مردم، عشق به بیان حقیقت و عشق به اصلاح جامعه.

اینجانب ضمن گرامیداشت روز خبرنگار، زحمات این عزیزان را قدردان هستم و از صمیم قلب برای آنها قلم هایی را میخواهم نویسا و تاثیرگذار که جز بیان حقیقت، چیزی ننویسند.
با احترام فراوان احمد حکیم اداره صمت شهرستان کهگیلویه

///

بِسْمِ اَللّٰهِ اَلرَّحْمٰنِ اَلرَّحِیمِ.

ن وَ اَلْقَلَمِ وَ مٰا یَسْطُرُونَ.

هفدهم مرداد ماه سالروز آسمانی شدن مجاهدعرصه اطلاع رسانی شهید صارمی و یادآور حماسه آفرینی دلیر مردانی است که با عشق به خالق هستی شجاعانه وخالصانه بقای حقیقت را بربقای خود ترجیح دادند.

بی شک خبرنگارانی صادق ، متعهد ،امانتدار وپایبندبه اصول و ارزش­های اسلامی و اخلاقی ازجمله نعمت هایی هستند که خداوند به کشور ما ارزانی داشته کسانی که گوش شنوا وچشمان بینای جامعه هستندو در پاسداری از آرمان­ها و ارزش­های متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دلسوزانه با انعکاس واقعیت ها باعث پیشرفت کشور ومیهن عزیزمان می شوند.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تهنیت این مناسبت به خبرنگاران عزیز وتمامی اهل قلم و تشکر وقدردانی از زحمات و خدمت بی منت آنان سعادت وسلامتی این عزیزان را از خداوند منان مسألت می نمایم.

عبدالله سعادتیان دادستان عمومی وانقلاب شهرستان کهگیلویه

 

/////

روح الله پناهنده سرپرست مدیریت آموزش وپرورش دهدشت به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریکی صادر کرد

 

اقتضای جان چو ای دل آگهی است هرکه آگه تر بود جانش قوی است

 

عرصه خبر و خبرنگاری در مسیر توسعه و بالندگی یک جامعه نقشی مهم و اثرگذار دارد به گونه ای که یکی از محورهای مهم توسعه و دموکراسی “رسانه” است و این مهم در کلام و نوشتار علمای علم مدیریت و توسعه به وضوح دیده می شود.

 

هفده مرداد ماه فرصتی است تا در قبال زحمت و تلاش قلم به دستان عرصه مهم و خطیر اطلاع رسانی قدردان باشیم و بهانه ای است تا با گرامی داشت یاد شهید عرصه خبر “شهید صارمی” از مقام و منزلت این جامعه اثر بخش تجلیل کنیم‌.

 

اینجانب ضمن تقدیر بی پایان از تلاش،کوشش و همراهی اصحاب رسانه استان و شهرستان به خاطر همراهی و همگامی با آموزش وپرورش شهرستان که الحق دلسوزانه و مشفانه بوده این روز را به همه این عزیزان تبریک عرض نموده و توفیق خدمت در جهت عزت و سربلندی میهن عزیزمان را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

 

////

رضا نیکویی‌زاده رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه روز خبرنگار را تبریک گفت.

۱۷ مرداد روز تجلیل از کسانی است که بی منت و برای تعالی این مرز و بوم قلم می زنند.آنانی که صلابت قلم هایشان بیدار کننده و امیدی برای بهتر زیستن است.

بر خود واجب می دانم این روز را به تمامی فعالان عرصه رسانه به ویژه رسانه های ورزش و جوانان تبریک عرض نموده و امیدوارم همچون گذشته با اندیشه های ناب و صادقانه ای که بر روی کاغذ به نگارش در می آورند در راستای توسعه ورزش شهرستان گام بردارند و  هر چه قلم به دستان حوزه ورزش با قدرت بیشتری در عرصه فعال باشند ورزش شهرستان نیز با سرعت بیشتری در مسیر توسعه و پیشرفت گام بر می دارد.

مطمئنا تلاش های اصحاب رسانه هیچوقت از چشم دوست داران ورزش شهرستان پنهان نخواهد بود و همگان قدردان تلاش های شبانه روزی این قشر هستند.

////

بسم الله الرحمن الرحیم
حق رابگوودرراه خدازملامت هیچ ملامت گری نهراس(نبی اکرم ص)
١٧مردادروزخبرنگاریادروزباشکوه تلاشگران عرصه اندیشه وقلم رابه خبرنگاران عزیزوزحمتکش تبریک عرض نموده وازخداوندمنان تداوم عزت وتلاش انهادرجهت احقاق حق وحق گویی رادرعرصه اگاهی ارزومندم .

کوهی سوق مدیرتامین اجتماعی کهگیلویه

 

 

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت