پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 مرداد 1399 ساعت 21:05:: شناسه خبر: 82187

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد روز خبرنگار را تبریک گفت

دنیای امروز را عصر اطلاعات و ارتباطات نام می نهند. عصری که در آن کسب خبر ،انتشار،وتوزیع اطلاعات و دست رسی به اطلاعات ، نقش تعیین کننده ای دارد در این میان، خبرنگارانی هستند که از همه توان و پتانسیل مثبت خویش مایه می گذراند و خطرات را به جان می خرند، تا این مهم […]

دنیای امروز را عصر اطلاعات و ارتباطات نام می نهند. عصری که در آن کسب خبر ،انتشار،وتوزیع اطلاعات و دست رسی به اطلاعات ، نقش تعیین کننده ای دارد در این میان، خبرنگارانی هستند که از همه توان و پتانسیل مثبت خویش مایه می گذراند و خطرات را به جان می خرند، تا این مهم رقم بخورد و چه بسا ممکن است این تلاشها و فداکاری ها از چشم و نظر خیلی از افراد جامعه پنهان بمانند .پس باید باور داشته باشیم که این افراد چشم بینای جامعه هستند.
در واقع خبرنگاران در خط مقدم و پیشرو در امر آگاهی بخشی و راهبری خبری اند که حق‌طلبی از مهم‌ترین ویژگی‌های برجسته یک خبرنگار محسوب می شود.
۱۷ مرداد سالروز شهادت مظلومانه شهید محمود صارمی و روز خبرنگار است و بسی شایسته است که به این مناسبت ارزشمند، خطاب به خبرنگاران و تلاشگران عزیز عرصه اطلاع رسانی، عرض تبریک و خدا قوت داشته باشم ، ازهمه ی عزیزانی که با بخش آب استان در تعامل بوده اند نیزبر حسب وظیفه خاص تر تقدیر نمایم.
امید است که در سایه الطاف الهی و عنایت امام عصر(عج) و هدایت مقام معظم رهبری، بتوانیم در کنار فرهیختگان رسانه ای، در رفع موانع و نواقصات قدمهای جدی تر برداشته و عناصری مفید برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.
رسول فرهادی

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت