پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 مرداد 1399 ساعت 22:05:: شناسه خبر: 82193

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان به مناسبت روز خبرنگار پیامی صادر کرد

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ هفدهم مردادماه یادآور مقام تمام انسانهای فرهیخته و اهل قلم بویژه یادوخاطره شهید والا مقام شهید محمود صارمی است. معلمان و خبرنگاران از ارکان اساسی جامعه هستند.خبرنگاران و اهل قلم نقش ارزنده ای درمراقبت از منافع ملی، مصالح مردم و باورهای ایمانی در چارچوب قوانین نظام جمهوری […]

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ
هفدهم مردادماه یادآور مقام تمام انسانهای فرهیخته و اهل قلم بویژه یادوخاطره شهید والا مقام شهید محمود صارمی است.
معلمان و خبرنگاران از ارکان اساسی جامعه هستند.خبرنگاران و اهل قلم نقش ارزنده ای درمراقبت از منافع ملی، مصالح مردم و باورهای ایمانی در چارچوب قوانین نظام جمهوری اسلامی دارند.
خبرنگاران حلقه واسط مردم و مسئولین هستند که سیاست های مسئولین را به مردم و از سوی دیگر مشکلات و انتقادات مردم را به مسئولین می رسانند.

یکی از اساسی ترین هدف ها، پیوند جامعه است. لذا شایسته است خبرنگاران،جامعه را نسبت به آموزش‌ و پرورش حساس کنند و مشارکت آنان را افزایش دهند.اگر بخواهیم مدارس باکیفیت داشته باشیم و مدرسه به جامعه و جامعه به مدرسه تبدیل شود، خبرنگاران در این میان نقش مهمی دارند.

در این روز باشکوه جد و جهد تلاشگران عرصه اندیشه و قلم را در برافروختن چراغ اطلاع مسئولانه ارج می نهم و از ایزد منان تداوم عزت و اهتمام مسئولانه شما در روایت عشق، آزادی و حق گویی و خبرنگاری را آرزومندم.

سیده فریبا حسینی
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت