پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 مرداد 1399 ساعت 22:05:: شناسه خبر: 82307

امام جمعه لنده:

غدیر یک مناسبت سطحی و ظاهری و صرفا یک حادثه تاریخی نیست بلکه تداوم خط نبوت است

امام جمعه شهر لنده در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در روز عیدقربان که نکات بسیارمهمی را بیان فرمودند، گفت: به موازات تحریم، یک جریان تحریف هم وجود دارد که هدف آن واژگون نشان دادن واقعیات کشور است که دو هدف را دنبال می‌کنند.

صدای جنوب

حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل افزود: نکات مهم یکی تخریب روحیه مردم تا روحیه مقاومت را از دست بدهند و دوم آدرس غلط دادن برای حل مشکلات کشور که منظورشان برقراری رابطه با آمریکاست در حالی که ملت ما نسبت به دشمنان و مقاصدآن‌ها آگاه است و در سایه شناخت دقیقی که از معاندان نظام اسلامی دارد، فریب این دسیسه‌ها را نمی‌خورد و وظایف اهل علم و نخبگان جامعه ودوستداران انقلاب در این خصوص بسیارمهم است.
رییس فرهنگ عمومی شهرستان لنده گفت: مهار نوسان قیمت ها، ایجاد ثبات در بازار و حفظ ارزش پول ملی از مهمترین خواسته های رهبر معظم انقلاب اسلامی از همه مسئولان است که به طور طبیعی وظیفه دولت در این زمینه سنگین‌تر است.
محمودی اصل به روز عیدغدیر، عید اکمال دین و اتمام نعمت اشاره کرد و افزود:غدیر یک مناسبت سطحی و ظاهری و صرفا یک حادثه تاریخی نیست بلکه تداوم خط نبوت است و تنها نام یک سرزمین نیست بلکه یک تفکر است آنهم یک تفکر اصولی نجات بخش و تامین کننده سعادت دنیا و آخرت است.
امام جمعه شهر لنده ۱۷ مردادماه روز خبرنگار را به خبرنگاران با بصیرت تبریک عرض کردو گفت:امروز نقش رسانه، خبر و خبرنگاری، در پوشش رویداد‌های مختلف و جهت دادن به افکار عمومی، بسیار برجسته است و همین ها، وظیفه اهل خبر را سنگین‌تر می‌کند.
وی به کار بزرگ تیم امنیتی در غافلگیری سرویس‌های امنیتی استکبار و دستگیری سرکرده گروه ترورسیتی تندر اشاره کرد و از سربازان گمنام امام زمان تشکر کرد.
محمودی امام جمعه لنده به حادثه تلخ بیروت اشاره کردو گفت:لبنان نیاز به کمک جهانی دارد و همه کشور‌ها خصوصا کشور‌های اسلامی باید به کمک آن‌ها بیایند ومراقب دسیسه‌های شیاطین و استکبارجهانی باشند چرا که آن‌ها بدنبال به هم ریختن کشور لبنان خواهند بود وبه فضل خدا ملت لبنان این حادثه را با صبر و مقاومت پشت سر خواهند گذاشت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت