پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 مرداد 1399 ساعت 10:05:: شناسه خبر: 82335

پیام تبریک مدیر جهادکشاورزی شهرستان چرام به مناسبت روزخبرنگار

سلام خداوند بر صاحبان قلمی است که بیان حقیقت را رسالت خویش می پندارند و امانت داری، تعهد ومسئولیت پذیری را جان مایه تلاش حرفهای خود می دانند.

بسمی تعالی

سلام خداوند بر صاحبان قلمی است که بیان حقیقت را رسالت خویش می پندارند و امانت داری، تعهد ومسئولیت پذیری را جان مایه تلاش حرفهای خود می دانند. بار دیگر روزی را گرامی میداریم که به نام شهیدی ارزشمند مزین شده که مسئولیت عرصه خبر را دو چندان کرده است.هفدهم مرداد یادآور روزی است که به نام و یاد شهید محمود صارمی، مجاهد مخلص این عرصه نامگذاری شد و به اعتبار حرفه مقدس خبرنگاری ارزشی دو چندان افزوده ‏است
امروز در عصر ارتباطات و اطلاع‏‌رسانی بنگاه‏‌های خبری بزرگی در عرصه بین‌المللی و جهانی فعالیت می‌‏کنند و در کنار آن فضای مجازی نیز به محل ذی نفوذی برای تبادل افکار و اطلاعات تبدیل شده، در این میان رسالت و مسئولیت خبرنگاران، روزنامه‌نگاران، صاحبان قلم و رسانه نسبت به گذشته پرمخاطره شده ‏است، لذا باید آنان آگاهی و میزان شناخت خود را نسبت به فضای موجود افزایش داده و از طرفی کیفیت و میزان اثربخشی فعالیت خود را نزد افکار عمومی ارتقا دهند.

خبرنگاران قلب تپنده و چشمان همیشه بیدار جامعه هستند که با نشر اخبار و اطلاعات صحیح، زمینه رشد پندارهای مردم را فراهم می‏‌کنند.

روز خبرنگار را به همه فعالان این عرصه و صاحبان قلم و آزادگان عرصه اطلاع‏‌رسانی، به ویژه فعالان جهادی و جهادگر این حوزه تبریک و تهنیت عرض می‌‏کنم و از درگاه خداوند متعال توفیق بیش از پیش عزیزان در تحقق رسالت خطیر خبرنگاری را مسئلت دارم.

آیت اله صفرپور
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان چرام

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت