پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 مرداد 1399 ساعت 18:05:: شناسه خبر: 82358

آیین تجلیل از خبــرنـــگاران شهـــرستـــان لنـــده برگزار شد/ فرماندار لنده: جــوانی، جســارت و شجـــاعــت از ویــــژگی های بارز خبــرنـــگاران منطقه ماست

این مراسم در سالن جلسات فرمانداری با حضور فرماندار، معاون فرماندار و بخشداران بخش مرکزی وموگرمون، حراست برگزار گردید

صدای جنوب

به گزارش صدای جنوب ؛ پیش از ظهر امروز یکشنبه به همت فرماندار شهرستان لنده از خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی این شهرستان تجلیل بعمل آمد.

در ابتدای این آیین رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و شهدای خبرنگار به تشریح وظایف و رسالت خطیر خبرنگاران پرداخت.

ایشان ۱۷ مرداد را روز بزرگداشت راویان صادق جامعه دانست که پر تلاش و بی وقفه در عرصه اطلاع رسانی گام بر می دارند.

زارعی در ادامه صحبتهای خود افزود : خبرنگاران قشر آگاه ، دلسوز و در عین حال فعال و پر تلاش جامعه هستند که بدون توجه به مشکلات معیشتی و سختی کار به دنبال کسب و انتشار اخبار مفید و موثر هستند.

وی در ادامه به موضوع فعالیت یک خبرنگار پرداخت و گفت؛ دو نوع خبرنگار داریم ، عده ای خود صاحب امتیاز و مدیر مسئول یک سایت خبری هستند و عده ای دیگر نماینده خبرگزاری ها و سایت های کشوری یا استانی هستند که در تمام مناطق این دو گروه با تعامل در کنار هم کار میکنند و انتظار میرود در لنده هم عزیزان باهم تعامل داشته باشند.

اسماعیل زارعی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به انجمن خبرنگاران گفت: در یک بازده زمانی این انجمن با توجه به حضور و فعالیت ۵ خبر نگار شکل گرفت و فعالیت میکرد که مدتی است با توجه به عدم فعالیت برخی خبرنگاران انجمن خبرنگاران در شهرستان نداریم.

در ادامه این آیین فرماندار شهرستان لنده با تقدیر از تلاش‌های خبرنگاران در انعکاس مطلوب خبرهای شهرستان، تصریح کرد: رسانه‌ها باید واقعیات جامعه را با انصاف به مردم انعکاس بدهند و رسالت خبرنگاران حق بینی و حق نویسی است.

سید خدادوست موسوی افزود؛ خبرنگاران باید تلاش کنند تا سه اصل سرعت ، صحت و دقت را در کار خبری خود مد نظر قرار دهند.

رئیس شورای اداری شهرستان لنده گفت؛ انتقادهای سازنده ، دلسوزانه و همراه با ارائه پیشنهاد های دقیق توسط خبرنگاران باعث توسعه شهرستان خواهد شد.

مهندس موسوی اظهار داشت جوانی، جسارت و شجاعت از ویژگی های بارز خبرنگاران منطقه ماست که این عوامل باعث گردید بدور از مباحث سیاسی و هر چیز دیگری مطالبه گری ها شفاف انجام و اطلاع رسانی خدمات نظام نیز در سطح مناسبی منشتر میشود.

مهندس موسوی با اشاره به حدیثی از پیامبر گرامی اسلام بر ضرورت بیان حقیقت و واقعیت، گفت: پیامبر گرامی اسلام در حدیثی فرموده‌اند «حق را بگویید و از گفتن آن نهراسید»؛

فرماندار لنده در این نشست بر تعامل خبرنگاران و مسوولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی لنده در انعکاس اخبار عملکرد دولت و انتقال ظرفیت های شهرستان در رسانه های مختلف تاکید نمود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت