پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 مرداد 1399 ساعت 14:05:: شناسه خبر: 82444

دیدار فرماندهی انتظامی شهرستان لنده با خانواده شهید عزیزی/ سرگرد جمشیدی:شهادت نماد عزت، ایثار، گذشت و راه رسیدن به پروردگار است.

سرگرد فرزین جمشیدی فرمانده انتظامی شهرستان لنده به همراه جمعی از پرسنل نیروی انتظامی با خانواده شهید شیروان عزیزی از شهدای گرانقدر ناجا دیدار کردند.

صدای جنوب

سرگرد جمشیدی در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حریم و حرم صبر و بردباری خانواده‌های معظم شهدا را پشتوانه مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد.

او افزود: شهادت مقام و جایگاه ارزشمندی است که همه باید قدر شناس آنان باشیم.

سرگرد جمشیدی با بیان این که امنیت کشور مرهون خون پاک شهداست، گفت: شهادت نماد عزت، ایثار، گذشت و راه رسیدن به پروردگار است.

فرمانده انتظامی شهرستان لنده در این دیدار، گفت: اگر امروز امنیتی درکشور حاکم است به خاطر خون شهیدانی است که در دفاع از امنیت کشور ریخته شده و این امنیت بالاترین نعمتی است که خداوند به مردم سرزمین کشور اسلامی مان هدیه داده است.

او صبر و بردباری خانواده‌های معظم شهدا را پشتوانه مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: این جایگاه، جایگاه ارزشمندی است که همه باید قدر شناس آن باشیم.

جمشیدی گفت: شهدا خالصانه و با عزت در راه پایداری و جاودانگی این مرز و بوم گرانترین هستی خویش را که همانا جانشان بوده هدیه داده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت