پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 مرداد 1399 ساعت 11:05:: شناسه خبر: 82667

دادستان شهرستان لنده:

برخورد جدی با افراد تهدید کننده بهداشت و سلامت عمومی در شهرستان لنده

دادستان لنده از برخورد جدی با افراد تهدید کننده بهداشت و سلامت عمومی در شهرستان لنده خبر داد.

صدای جنوب

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده ، دادستانی شهرستان لنده ، طی اطلاعیه‌ای خطاب به شهروندان و تمامی بخش‌ها و روستاهای تابعه این شهرستان نسبت به برخورد قضایی جدی با مخلان سلامت و بهداشت عمومی هشدار داد.

پرندواردر این اطلاعیه گفت: با توجه به قرمز شدن وضعیت بیماری کرونا در شهرستان که طی روزهای اخیر به شدت موجب افزایش تعداد بیماران شده است و از آنجا که یکی از عوامل مهم و موثر در این افزایش برگزاری جلسات عقد و عروسی و ترحیم و مراسم های خانگی بوده که درصد قابل توجهی از شرکت کنندگان مبتلا به کرونا شده‌اند، نظر به مصوبه کمیته مقابله با پیشگیری بیماری کرونا و شورای تامین شهرستان برگزاری هرگونه مراسم عقد و عروسی و ترحیم و مجالس خانگی به هر نحو تا اطلاع ثانوی به کلی ممنوع است.
وی افزود :بدیهی است افراد متخلف به اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی و به استناد ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

دادستان شهرستان لنده به مامورین انتظامی دستور داده تا از برگزاری هر گونه مجالس جلوگیری کنند و با متخلفین برخورد قانونی و قاطع کنند و از عموم شهروندان خواست در صورت اطلاع یا مشاهده مراسمات و تجمعات جهت اقدام قانونی به مراجع قضایی و انتظامی گزارش دهند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت