پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 مرداد 1399 ساعت 13:05:: شناسه خبر: 82777

پیام استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی پیامی صادر کرد.

صدای جنوب :

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به مهین اسلامی از ایثار و جانفشانی   آنها تقدیر کرد.

دراین پیام آمده است :

به نام خدا

 

إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَهُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّهِ الَّتِی کُنتُمْ تُوعَدُونَ (سوره فصلت/آیه ۳۰)

۲۶ مرداد ماه روز بازگشت آزادگان غیور بـه ایران اسلامی، موهبتی اسـت وصف‌ ناپذیر کـه شادی دل های‌ بسیاری را بـه همراه آورد و غرور و فخر ملی مان را افزود . این روز بزرگ، یادآور بازگشت غرورآفرین مردان و زنان آزاده‏ ای اسـت کـه پس از تحمل سال‏‌ها شکنجه و دوری از عزیزان خود بـه شرف افتخار آزادگی نائل شدند .استقامت وصبوری خانواده این عزیزان در دوران اسارت بسیار مایه افتخار و مباهات بود.

ایثار و شهامت و آزادگی بزرگترین افتخاری است که شما آزادگان در عرصه مقابله با دشمنان در دفاع از کیان اسلامی کسب نموده وبا ایمان راسخ خود، در برابر همه فشارها و شکنجه های جسمی و روحی دشمن پایداری کردید.

اینجانب به شکرانه این نعمت بزرگ، این روز خجسـته را به تمامی آزادگان سرفراز ایران اسـلامی بخصوص ۳۱۷ آزاده غیور استان کهگیلویه وبویراحمد تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از خداوند متعال برای این عزیزان که از ذخیره‌های ارزشـمند انقلاب هستند آرزوی توفیق و سلامتی کرده و برای آنها بهترین ها را آرزومندم.

حسین کلانتری

استاندار

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت