پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 مرداد 1399 ساعت 21:05:: شناسه خبر: 82822

ارائه تسهیلات برای سرمایه گذاری در بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد /امضای تفاهمنامه ۳۳طرح جدید در سال جاری

صدای جنوب : رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهکیلویه و بویر احمد در گفتگو با شبکه ایران کالا گفت: در کل ادارات ۳۳ طرح از سال جدید مصوب شده و آقای نوبخت تفاهم نامه را امضا کرده اند.   الیاس تاج الدینی افزود: از این ۳۳ مورد ۱۲ مورد مربوط به بخش کشاورزی است. با راه […]

صدای جنوب :

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهکیلویه و بویر احمد در گفتگو با شبکه ایران کالا گفت: در کل ادارات ۳۳ طرح از سال جدید مصوب شده و آقای نوبخت تفاهم نامه را امضا کرده اند.

 

الیاس تاج الدینی افزود: از این ۳۳ مورد ۱۲ مورد مربوط به بخش کشاورزی است. با راه اندازی واحدهای راکد بسیاری از مسائل و مشکلات در زمینه تولید گوشت مرغ و گوشتهای دامی، در صنایع تبدیلی و تکمیلی حل می‌شود.

تاج الدینی به افزایش ظرفیت سردخانه ها اشاره کرد و توضیح داد: در دو سال قبل سردخانه ها در کل سطح استان ۷ هزار تن بیشتر ظرفیت نداشت و طی دو سال این ظرفیت ذخیره سازی به ۲۰ هزار تن افزایش یافته است.

رئیس جهاد کشاورزی کهکیلویه و بویر احمد ادامه داد: مشکلات عمده ای در بین منابع طبیعی و کشاورزان در کل کشور وجود دارد. با توجه به ماده ۵۴ تا به حال با انعقاد قرارداد،۱۱۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی نقشه‌برداری شده است تا به حل مشکلات کمک شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهکیلویه و بویر احمد سپس به لزوم حل مشکل پرداخت و گفت: با حل مشکلات می توان در ارائه تسهیلات بهتر عمل کرد و الگوی کشت خوبی ارائه داد و  به این ترتیب می توان کشاورز واقعی را نیز شناخت.

تاج الدینی به ظرفیت‌های موجود برای سرمایه‌گذاری اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از ظرفیت‌های موجود برای سرمایه گذاران دو سد خاکی ایلی‌آباد و کوهبرد در سطح استان است که مراحل نهایی آنها انجام شده است.

وی در پایان سخنانش از ارائه تسهیلات برای سرمایه گذاران سخن گفت و تصریح کرد: این دو سد قرار است به بخش خصوصی واگذار شوند. بر اساس تبصره ۱۹ تسهیلات خوبی در اختیار سرمایه گذاران قرار می گیرد و از سرمایه گذاران می خواهیم که به این سمت بیایند و سرمایه گذاری کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت