پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 مرداد 1399 ساعت 21:05:: شناسه خبر: 82830

پیام تبریک سروان فردوس ناصرزاده: فرمانده بسیج نفت و گاز گچساران بمناسبت فرارسیدن ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی

 

فرمانده بسیج نفت و گاز گچساران در پیامی فرارسیدن ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است:

فرمانده بسیج نفت و گاز گچساران در پیامی فرارسیدن ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است:
۲۶ مرداد سالروز ورود پرستوهای سبک بالی است که با ایستادگی و مقاومت خود، دفتر زرین دفاع مقدس را زینتی مضاعف بخشیدند و در بند اسارت نیز دست از مجاهدت نکشیدند و قاصد آرمان های آسمانی انقلاب و اسلام ناب شدند.
تاریخ دفاع مقدس سرشار از خودگذشتگی ها و جانفشانی های رزمندگان غیور است، بزرگ مردانی که در این مسیر دوران بسیار سختی را تجربه کردند. صبر و استقامت اسرا، گواه شکوه و صلابت مردمانی است که برای احقاق حق خویش از هیچ تلاشی فروگذاری نمی کنند. آنان شکنجه و درد اسارت را با ایمان راسخ خویش تحمل و اسارت گاه ها را به دانشگاه های تربیت انسان های مجاهد و آزاده تبدیل کردند.
آرامش، آسایش، عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی مرهون و مدیون دلاوری، ایثارگری و فداکاری بزرگمردانی است که با تأسی از مکتب اهل بیت(ع) جان خود را در طبق اخلاص نهادند و با جانفشانی، ایران اسلامی را از توطئه دشمنان محفوظ نگهداشتند.
اینجانب با تبریک سالروز بازگشت سرافرازانه دلاور مردان غیور به میهن عزیز اسلامی، این روز بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تمامی آزادگان معزز، خانواده شریف آنان و به ملت بزرگ ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت