پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 آبان 1395 ساعت 15:08:: شناسه خبر: 8292

هشدار جدی رییس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد :

در این استان مدیر شجاع کمتر وجود دارد/ برخی مدیران می خواهند دستگاه قضایی را مقابل افکار عمومی قرار دهند

رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد:بعضی از مسئولان اجرایی این استان کم کاری می کنند، و برای جبران سهل انگاری خودشان، خواسته یا ناخواسته می­خواهند دستگاه قضایی را مقابل افکار عمومی قرار دهند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رییس کل دادگستری استان گفت: بعضی از مسئولان اجرایی این استان کم کاری می کنند، و برای جبران سهل انگاری خودشان، خواسته یا ناخواسته می­خواهند دستگاه قضایی را مقابل افکار عمومی قرار دهند.

به گزارش صدای جنوب، حجت الاسلام والمسلمین مزارعی در دیدار با مسئولان آب کشوری و استانی اظهار کرد: در این استان مدیر شجاع کمتر وجود دارد، بارها از آنها خواستیم که حریم رودخانه بشار را مشخص کنند تا خودمان با مسئولیت شخصی و بدون هیچگونه مماشاتی قانون را اجرایی کنیم.

رییس شورای قضایی استان با ابراز نگرانی از تصرفات منابع ملی کشور گفت: بارها به دادستان شهرستان دنا گفتم که در منطقه تل سیاه رفع تصرف شود این در حالی است که مسئولان اجرایی همکاری لازم را انجام نمی دهند. با این حال دادستان محترم دنا بعضی از احکام را اجرا و احکام دیگری را نیز درشرف اجرا قرار دارند.

وی یاد آور شد: در موضوع رودخانه آب نهر کاکان، معاون وقت دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان حکم رفع تصرف را خودش اجرا کرد، وی با همکاری نیروی انتظامی و به همراه ۵۰ نفر از نیروهای یگان ویژه، با قدرت تمام رفع تصرف کردند، این در حالی است که مسئولان اجرایی در حوزه آب منطقه ای اطلاعی از این حرکت نداشتند.

رییس کل دادگستری استان گفت: چند بار مسئولان استان در زمینه تصرف به ما گزارش دادند و اقدام نکردیم؟ آیا در حل مسأله رودخانه بشار پافشاری نکردیم؟ آیا بارها از مسئولان مربوطه نخواستیم که حریم رودخانه را مشخص کنند؟ آیا مسئولان شهرداری و آب منطقه ای را دعوت نکردیم که همکاری کنند؟ پس چرا واقعیت ها را راست و حسینی نمی گویید؟

حجت الاسلام مزارعی در ادامه گفت: خودسری سودجویان به جایی رسید که در کف رودخانه آب نهر کاکان هم درخت کاشتند، در جاده شیراز و در یک متری رودخانه هم درخت کاشتند. نباید اجازه دهید درخت کاشته تا ۳۰ ساله شود و آنگاه از دستگاه قضایی و انتظامی بخواهید که جلوگیری و آن درخت را قطع کنند.

رییس شورای قضایی استان هشدار داد: حسب اطلاعاتی که به دستگاه قضایی استان رسیده است، فاضلاب بیمارستان به رودخانه بشار سرازیر می شود که امیدواریم که این موضوع واقعیت نداشته باشد والا مجبوریم برخورد قضایی کنیم . ایشان تأکید کردند:زیرا بر این باوریم که رودخانه بشار می­تواند جای زاینده رود را بگیرد و باعث رونق گردشگری شود. اما همت و جدیت در مسئولین را می طلبد که امیدواریم از این تاریخ به بعد مدیران اجرایی هشدارهای دستگاه قضایی را نادیده نگیرند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت